27 Eylül 2012 Perşembe

Lady Gaga ''BODY REVOLUTION''

Geçtiğimiz haftalarda performans sergilediği Amsterdam konserinde yayınlanan fotoğrafları ile eleştiri yağmuruna tutulan, kilolu ve selülitli bulunan Lady Gaga, bu görüntülerden sonra sarı iç çamaşırları ile çekildiği fotoğraflarını yayınlayarak ben vucüdumu seviyorum sağlıklı ve mutluyum mesajı veriyor.Hayranlarını da ''Body Revolution'' için http://littlemonsters.com/bodyrevoultion fotoğraflarını yayınladığı sitesine bekliyor ve ''Beden Devrimi''ne katılmalarını bekliyor,şimdiden binlerce kişi katılmış bile.

Lady Gaga'nın giyimini beğenmesem de müziğini seviyorum.Eleştirileri kendine göre yorumlayıp bunu kendisi için pozitif bir şeye döndürüşüne hayran kaldım.İnsanın kendisini ve bedenini sevmesi çok önemli, kendisine karşı başlatılan kilolu baskısını bu şekilde reklama çevirmesini olağanüstü buldum doğrusu.Herkese karşı bu kadar içten ve dürüst olunca eleştiriler de ona artı puan olarak dönüyor, öyle değil mi?

 hashtag'i ile en yeni haberleri twitter'dan da takip edebilirsiniz, Lady Gaga fanlarına ve sevenlerine duyurulur :)


Konser esnasında çekilen ve eleştiriye maruz kalan fotoğrafları (giydikleri çok kötü kabul ediyorum, o çorap yukarıya bile çekilmemiş, çorap sıkınca yanlardan etler fışkırmış!)



İşte bu da sitesinde başlattığı kampanya için çektiği fotoğraflar, daha fazlası için buraya göz atabilirsiniz.

7 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben maalesef bu kadını hiç sevmiyorum hele o sahnede batırmış yani. hayır dünya kadar para veriyosun konserine gitmek için seni ciddiye almayan içip içip şarkı söylemeye çıkmış giyimine kuşamına özen göstermemiş bi sanatçı(!) ile karşılaşıyorsun.... parama yazık derim ben yani... kilosuna laf etmicem bence normal..

Rosesapling dedi ki...

Kadını hiç sevmesemde, gençlere kötü örnek olduğunu düşünsemde hakkını yememek lazım ki şarkıları dinlenmeye değer buluyorum... Şarkılarını dinlerken sesini duyup görüntüsünü izlemediğimde daha da harika

AyçA dedi ki...

Kiloyu geçtim o ne biçim görüntü kirliliğidir. Özgün ol da bu kadarı fazla.

Necla Şölen dedi ki...

Iykkkk:(((

DECO☆deniquo dedi ki...

özgünlükle ilgisi yok bence de. ben gaga'yı da ablak suratını da (evet çok negatifim) ezelden beri sevmem, saçmalayarak gündeme oturmaya çalışan insanlar çok ucuz değil mi ya?
hı body revolution konusunda haklısın, zira öyle acayip bi kilo alma durumu da yok kadında. Ama sallanan pörtlemiş etler (sıfır spor) ve fazla kilo (yanlış, sağlıksız beslenme) özenilecek, özendirilecek birşey değil ki. lady gaga'nın son çabalarını tamamen reklam kokan ve sıfır bedenin out olmasını uman şişman amerikalılara hitap etmek için -dediğin gibi- zekice kurgulanmış bir reklam kampanyasından ibaret olduğunu düşünüyorum.

oh kustum kinimi de :P

http://www.decodeniquo.blogspot.com

gecekiyafeti.com dedi ki...

bana göre reklamın iyisi kötüsü olmaz diyip ilgi çekmeye çalışanlardanlardan kendisi.. ama sesine birşey diyemeyeceğim

www.gecekiyafeti.com

Unknown dedi ki...

Ben lady gagayı beğenenlerdenim.Fakat beğeniyor olmam o iğrenç sahne görüntüsünü onaylamam anlamına gelmiyor ne yazıkki.Bazen toplumsal dürtülerini harekete geçirerek çok akıllı mesajlar verdiğine inanıyorum.Dünyada sağlıksız yollardan zayıflamaya çalışan bir çok insan var.Gaganın özgüveninin yüksek olması kendini zayıflamaya adamış bazı gaga hayranlarının kendine gelmesine sebep olabilir:)bilmiyorum bu da benim bakış açım sanırım.

cosmo-trend.net beklerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...