21 Eylül 2012 Cuma

Ceylan Çapa ile Kerastase Etkinliği

Bu hafta ki blog yazılarımdan anladığınız üzere geçtiğimiz hafta bir nevi markaların lansman ve etkinlik haftasıydı.Geçtiğimiz Çarşamba'da Kerastase markasının yeni çıkan ürünü Cristalliste için Bebek Happily Ever After'daydım.



Uzun ve bakımlı saçlarıyla akıllarda yer eden Ceylan Çapa'nın ev sahipliğinde düzenlenen etkinlikte, Kerastase markasını kullanan kişilerin yaş ortalamasının düşürülmesi ve gençlere de hitap etmesi amaçlanmıştı.Güler yüzü ve sıcaklığıyla ortamda sempati kazanan Ceylan Çapa, marka için doğru bir seçim olmuş gibi geliyor, siz ne dersiniz :)



Kerastase Cristalliste serisine gelecek olursak, sıvı ışık kompleksi ile saçlarda hafiflik ve parlaklık vaad ediyor.Yağlı saç köklerinden hassaslaşmış saç uçlarına kadar ayrı ayrı düşünülmüş ürünler bu seride yer alıyor.


Son olarak Blogger'lar bir araya gelir de fotoğraf çekilmez mi hiç ;) 

6 yorum:

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Iste bekledigim urun, yaz basindan beri hem Italya'da hem TR de kac yere sordum, eylul de gelecek diyorlardi, oraya gelmis demek. Happily nin ortamini cok seviyorum, bu son gelisimde gidemedim, bir dahakine insallah. Capa da cok guzel bir secim olmus, piril piril cidden : )

Kuzununannesi dedi ki...

cok merak edıyorum bu urunlerıı emınım kı guzldr:))

Trendydolap dedi ki...

bu lansmana gelicektim ama işlerimi bitiremedim. Bu ürünü merak ediyordum. Tatlım nerelerde satılıyormuş?

rebeltakipte dedi ki...

Trendydolap, canım sadece danışman kuaförlerde satılacakmış, Kerastase facebook sayfasında ''salon bulun'' sekmesinden en yakın salonu bulabileceğin yazıyor, www.facebook.com/KerastaseTR bir göz at istersen

CMOS dedi ki...

blogosferin en aktif en yorulmayanlarından biri olarak aklıma kazındın rebelciiiiim:) lansman dayanmıyor sana valla :) ama sayende hep haberdar oluyoruz neler oluyor koleksiyonlarda neler var diye:) süpersin :)

rebeltakipte dedi ki...

CMOS , teşekkür ederim canım benim, yazdıklarım işe yarıyorsa ne ala :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...