9 Ağustos 2012 Perşembe

Yaz Stili : Neon ve Çizgili

Sonbahar yaklaştıkça markalarda teker teker yeni koleksiyonlarını tanıtmak için bizleri davet ediyorlar.Bu fotoğraflarda yine bir tanıtım öncesinde Teşvikiye'de çekildi.
Yazın sıcaklar nedeniyle çok fazla pantolon giymeyi tercih etmesem de rengi beyaz olunca yine giymeden edemiyorum.Neon renk bir parça giymeyi düşündüğümde tüm dikkati o rengin üzerine çekmek için ya beyaz ya da siyahla kombinlemeyi seviyorum,bu kez bluzun çizgilerinde beyaz oluşu nedeniyle seçimim de beyaz pantolondan yana oldu.
Pembe rengi pek sevdiğimden çanta ve bluz seçimini bu yönde yapıp,çantada ki minik krem bölümle de ayakkabılarımı uydurmak istedim :)








Terkos Pasajı / Bebe Bluz     Only Pantolon      Banana Republic Çanta    Debenhams Ayakkabı
Pieces Kanatlı Bileklik     Forever New Taşlı Bileklik    Six (C&A) Kelebek Yüzük   Atlas Pasajı Kalp Küpeler

Fotoğraflar için Follow up Fashion 'a teşekkürler :)

18 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

işte bunu seviyorum... çok hoş olmuşsun :)

Miss Psycho Cat dedi ki...

Lovely blouse, I love stripes :D

fashiONözge dedi ki...

Yaaa kıj sen ne tatlısın pembelerleee :)bayıldım, daha çok isteriz bilgin olsun :)


Bu arada GUESS ÇANTA isteyenleri beklerim:)
http://www.fashionozge.com/2012/07/size-hediyem-guess-marka-canta-giveaway.html

Missy dedi ki...

sana pembe cok yakisti cnm! harika olmus ve sac renginle cok uyuyor. ben daha cok sariyi yada yesili severim cünkü pembe pek rengim degil, sadece bir pembe ceket ve high heelerim var, o kadar =)

Missy dedi ki...

Sagol cnm sac rengim numara 7.3 =) türkiyede yaptirmistim =)

CMOS dedi ki...

Neon çizgili üstüne ve saçlarına bayıldım bu postta canım:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

bluza ve çantaya bayıldım! bluz beni ebnde aldı tam 1 yaz modeli

Venüsün Dünyası dedi ki...

Bluzun önündeki detay cok hoş şık gözüküyorsun hatun maşallah :))

Moda Sihiri dedi ki...

Bluz ve kanatli bilekliginle aşk yaşiyorum şuan :)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Bluz cok cici, beyaz pembe uyumu super. Bir de o kanatali bileklik cok tatli. Saclarin da cok guzel : )

PINKY FASHION dedi ki...

Neon kıyafetleri o kadar çok seviyorum ki, erkek arkadaşım neon görmekten sıkıldı:)) Bluzünün küçük dekoltesini çok beğendim, ayrıca rengi saçlarınla çok iyi gitmiş

Rosesapling dedi ki...

Neon bluzun ve o küçük detayı çok hoş, bilekliğe de hayran kaldım

http://rosesapling.blogspot.com/

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

bu renkle saçlarının uyumu ahhh süperrr :) ne olacak bu neon sevdamız bugün bende follow up fashion'nun bugünkü kombininde giydiği neon sarı gömlekten aldım :)))))

Lilli dedi ki...

hi dear! so nice look! very summery! I love the color of ur nails!:) Kisses!

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

bluzuna bayıldım ya süpeeer çizgili her zaman favorimdir

Burcu Kolat dedi ki...

Neonların bu rengi benim de gönlümün birincisi, çok da açmış ayrıca.
Sevgiler :)
benhali.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Rebel'cim neon çizgili bluzun mini penceresi kombine ne kadar hoş bir hava katmış :) yüzük & oje uyumu ve yaz rengi beyaz pantolonunu çok sevdim :)

sevda s. dedi ki...

Bluzun çok güzelmiş, çok beğendim. Bi de ayakkabılarını beğendim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...