23 Ağustos 2012 Perşembe

Ulaşım için Metro'yu Tercih Eden Ünlüler

Çoğu ünlü isim toplu taşıma araçlarından uzak durup, halk içine karışmak istemese de, kompleksiz olup gerektiği durumlarda metroyu kullanan isimler de yok değil.

Peki bu ünlü isimler kimler merak ediyor muyuz?İşte metro'ya binen ünlüler ;)

Rihanna                                                    Minka Kelly

Jake Gyllenhaal

Jessica Alba

Bradley Cooper                                             Emmy Rossum

Neil Patrick Harris                                               Paul Wesley

Lindsay Lohan

    Anne Hathaway                                              Keanu Reeves

Alexa Chung - Zooey Deschanel

Kim Kardashian - Kourtney Kardashian

Görseller: http://trendhunter.com , http://elitedaily.com , izismile.com , splashnewsonline

10 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Umarım İstanbul'da da metro ağı genişler ve herkes metroya yönelir. Yalnız Kardashion kardeslerin kılık kıyafetleriyle metroya hiç yakışmadıklarını söylemeden geçemicem:))

rahat yazar dedi ki...

Güzel yazı olmuş keşke bizim ünlüler de komplekssiz olup en azından metroya binseler:)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Cok iyi yapiyorlar, bizden de binenler vardir eminim. Anne cok tatli yav, yanindaki adam da ilgimi cekti, ve Jake diyorum : )))

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

iyi yapıyolar gerçekten yalnız kardashionlar bi poz verip çıkıcaz der gibi durmamışlar mı :))))))))

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

sonuncusu biraz reklam kokan hareket gibi geldi ama diğerlerini tebrik ediyorum :) ben de bi kez taksim metroda aşk-ı memnu'nun nihat'ını görmüştüm. hakkaet yakışıklıydı :D:D

Rosesapling dedi ki...

Kardasian kardeşler indi-bindi yapmışlar sanırım kılık kıyafetleri bile pek uyumsuz

zeys dedi ki...

Jake Gyllenhaall ıle karsılasmak ne hos olurdu :) ama kım kardashıan a pek ınanasım gelmedı :)

Adsız dedi ki...

bak nasıl motive oldum şimdi:) ben de dert ederdim bir arabam olsa diye. beni metroya ısındırdılar:D

Dikostyle dedi ki...

ne kadar da doğallar.. Bizde de Hande Yener metroya binmiş sanki hayatında ilk kez biniyormuş gibi anlatıyordu :D yok nekadar da yerin altındaymş fln şarkıcı olmadan önce prenses idi sanki metro görmemiş :D
bana da beklerim buarada ;)

sevda s. dedi ki...

Türkiye'de de kullansalar diyeceğim ama adamlar da haklı, belirli yerlerden olunca adamlar da haklı kullanamıyorlar. Yine de mesela Taksim metroya her binişte ünlülerle karşılaşmak çok güzel olurdu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...