23 Temmuz 2012 Pazartesi

Teen Choice 2012 Ödül Töreni / Kırmızı Halı

Yazın düzenlenen ödül törenleri pek bir renkli oluyor,hele gençlerde işin içinde varsa etkinlikler daha eğlenceli.Pek tabi güzelliği ile göz kamaştıran,renkli seçimleri ile göz dolduranlar olduğu kadar yaşına uygun olmayan giysileri tercih edenler,abartılı giyinenler ve rüküş olmaktan kaçamayanlar da her ödül töreninde olduğu gibi burada da var.


Hadi gelin şimdi törene kimler katılmış,neler giymiş bir göz atalım.Genç yıldızlardan favorilerimizi seçelim :)


Öncelikle Pretty Little Liars dizisinin genç yıldızlarına bir bakalım;

Ashley Benson , dantelli bir büstiyer ve yüksek bel pantolonla katılmış törene.Pantolon modeli itibari ile onu  olduğundan kilolu göstermiş.Keşke mini bir etek tercih etseydi bu pantolonu giymek yerine.

Lucy Hale , tam yazlık canlı renklerde bir elbise ile ödül törenine katılmış.Altın renkli çantası,ayakkabısı ve takıları,dağınık örgülü saçlarıyla pek şirin olmuş.

Shay Mitchelle , esmer tenine uygun parlak renkli  straplez elbisesi içinde oldukça hoş görünüyor.

Nina Dobrev , yırtmaçlı straplez elbisesi ve altın renkli ayakkabıları ile hoş görünse de ben yüzünü çok solgun buldum.Keşke hafif bir allık ve parlak bir ruj ile yüzüne biraz renk verseydi.

Selena Gomez , mini pembe bir elbise ile katılmış törene.Genellikle yaşından büyük tercihlerde bulunan,ağır sahne elbiseleri giyen Selena bu kez açık bıraktığı düz fönlü saçları,gözlerini vurguladığı sade makyajı ile tam yaşına uygun bir tercihle karşımızda. 

Taylor Swift , beyaz sırt dekolteli elbisesi ve toplu saçları ile hoş görünüyor.

Hayden Panettiere ,  genellikle benim favorilerimdendir ama bu kez herkes olabildiğine sade geldiğindenmidir bilmiyorum bana elbisesi çok parlak,modeli itibari ile de biraz rüküş geldi.Etek uçlarındaki fırfırlar hiç hoşuma gitmedi.Her ne kadar fotoğraflarda belli olmasa da söylemeden geçmeyeyim,o mor görünen ayakkabılarının tabanı,topuğu ve platformu leopar desenli.Üstelik topuk mavi,taban sarı,ön platformu ise kırmızı,hem renk hem de desen itibari ile bu elbiseye oldukça fazla olduğunu düşünüyorum.

Demi Lovato , etek ucu tüylü, geometrik desenli mini elbisesi ve yüksek topuklu siyah ayakkabıları ile oldukça seksi görünüyor.

Lea Michele , gül motifli açık renkte straplez bir elbise ile katılmış törene.Ben bu elbiseye topuz ya da yanda toplanmış maşalı saçları daha çok yakıştırırdım doğrusu.Açık bıraktığı saçları ve yok denecek makyajı ile elbiseyi harcadığını düşünüyorum.

Jordin Sparks , bir türlü vücut ölçülerine göre giyinmeyi öğrenemedi.İnsan hafif toplu ise bunu örtecek, kendini daha fit ve şık gösterecek bir elbise aramak için çaba sarf etmeli böyle eline ilk geçen elbiseyi giyip de ödül törenlerine katılmamalı bence.

Jojo , yüksek bel mini pullu eteği,beyaz bluzu ve dağınık bıraktığı şekilsiz saçları ile bir törenden çok tatilde akşam üstü yürüyüşe çıkıp oradan da eğlenmeye bir yerlere gidecek gibi görünüyor.

Holland Roden , genç yaşına göre onu olgun gösterecek bir elbise tercih etmiş.Bu yaşta kahve tonlarda kocaman çiçek desenlerinden oluşan bir elbiseden ise aynı modelde tek renk bir elbise ile törene katılsa daha hoş ve yaşına uygun görünürdü düşünüyorum.

Debby Ryan , kesinlikle vücut şekli için en doğru elbiseyi bulmuş.Basen ve karın bölümünü daha da ince göstermek için kenarları zig zag desenli bir elbise seçerek göz yanıltmasına başvurmuş,başarılı da olmuş bence,siz ne derseniz?

Zooey Deschanel , üzerinde görmeye alışkın olduğumuz modellerden mavi kabarık etekli bir elbise ile katılmış törene.

Hannah Simone , bol desenli elbisesi,açık kahve tonlarda seçtiği ayakkabısı ve düz fönlü saçları ile oldukça hoş görünüyor. 

Kat Graham , elbise ve ayakkabısı ile oldukça hoş bir seçim yapmış ama nude tonlarda makyaj yapmak yerine keşke daha canlı tonları tercih etseydi.


Yazıyı tüm katılımcılar içinde ki favorim ile bitirmek istedim.Evet bu kez şık olarak bir bayan yerine bay belirledim.Will.I.am , pastel tonlarda seçtiği kombini içinde hem şık hem de trendi görünüyor.Kareli ceketi ve yakasına iliştirdiği kalpli rozetine bayıldım.Ceket ve ayakkabı uyumundan mı bahsetsem, pantolon iç yelek uyumundan mı bilemedim.Hele ceket düğmelerini birleştirme şekli beni benden aldı.

11 yorum:

White Perla dedi ki...

Ahha o ilk resimdeki clutch harikaa! Bence en guzeli Taylor Swift olmus:)
X

Whiteperla

Lilli dedi ki...

they all are really very beautiful! love the Tyalor Swift's dress!! kisses!:*

Miss Psycho Cat dedi ki...

I can't stop watching that clutch from first picture :)

Followupfashion dedi ki...

Selena'nın elbisesi çok şekermiş,ne güzel olmuş;)

irem dedi ki...

ilk fotoğraftaki clutcha bayıldım !!! selena gomez'in de elbisesi çok tatlıymış ;) sen pek beğenmemişsin ama ben lea michele'yi ilk defa bu kadar sade ve yaşına yakışır gördüğümden heralde hoşuma gitti, elbisesi nefismiş ;)

rebeltakipte dedi ki...

irem, bende elbisesini beğendim,sadece saç ve makyajı bana biraz özensiz geldi,yaşına uygun bir tercih yaptığı konusunda ise sana katılıyorum :)

CMOS dedi ki...

Demi Lovato hakikaten çok seksiiiiiiiiiii!! O.O

guzelliknehri dedi ki...

Holland Roden'ın kıyafeti çok güzelmiş :)

Çekilişimize bekleriz :)

http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

a dedi ki...

bazı elbiseler hakikaten bu olmamış dedirtse de hepsinin rengarenk olması insanın içini açıyor :) ama o ilk görselde ki çantaya bayıldım bayıldım hatta istiyorum :)

mine dedi ki...

rengarenk ve pek şekerler :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

extra olarak nude rujların ne kadar cok tercih edildiği de anlasılmıs oldu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...