25 Haziran 2012 Pazartesi

Hello Kitty Güzellik Salonu

Hello Kitty Türkiye çok yakında İstanbul'da açılacak.Bende bir Hello Kitty sever olarak merakla bu açılışı bekliyorum ama ondan önce geçtiğimiz günlerde Dubai'de açılan Dünyada ki ilk Hello Kitty Spa günü ve Güzellik salonuna göz atmak ister misiniz?

Pembe ve mor tonların ağırlıkta olduğu dekorasyona bayıldım.Kendini bir kaç saat içinde olsa prenses gibi hissetmek,yaşını göz ardı edip çocuk olmak isteyenlerin tek adresi olacağına eminim,siz ne dersiniz?






15 yorum:

Adsız dedi ki...

ay mükemmel ya bayıldım :) insan kendini burda bebek gibi hisseder :)

LoveT. dedi ki...

Cute ♡ :)

xoxo

El ele geziyoruz... dedi ki...

wow çok eğlenceli gözüküyor :)

Lilli dedi ki...

ahh I love Hello Kitty!^^ Beautiful place! Have a good day dear! xoxo

lâl dedi ki...

Hello Kitty yi sevmeyen tek kişi benim sanırım :)

Bak Bu Harika dedi ki...

harika bir dekorasyon olmuş:)

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Buket Poyraz dedi ki...

Rebelcim nasıl super bir post olmuş bu ya!! Ben boyle bir yerden çıkmam ki sıkılmam bile :))

www.buketpoyraz.com

makyajblogum dedi ki...

HK çok sevmiyorum, gerçi şirin bişey ama öyle HK takıntım yoktur...ona rağmen buraya bayıldım! bir kaç gün geçirmeye hayır demezdim :P
Sevgiler,

cerenim.com dedi ki...

pek sevimliymis kiz cocugunu gotur cildirsin oralarda :)

Gardrop Kedisi dedi ki...

Canım tekrar yazmaya başlamana çok sevindim. Ve bir kedi olarak bayıldım bu post'a. Beni buraya kapatabilirler (:

Moda Sihiri dedi ki...

Bayildim. İnsan ordan cikmak istemez herhalde ;)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy süpeeerrr çok ciciiiii tam benlik :D

PINKY FASHION dedi ki...

insanın güzellik saloluna gidesi yoksa bile gidesi gelir;)

Unknown dedi ki...

ne kadar huzur verici renkler , no stres :)

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ayy bayıldım buraya..süper..kendimi bir ara orda hayal ettim..o bile süper..blogunuza bayıldım..tam bana göre..sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...