5 Haziran 2012 Salı

Haydi T-shirt ve Pantolonlar Doğru Çamaşır Suyuna

Dip Dye DIY 

Eskiden çok sevdiğim giysilerime çamaşır suyu değdiğinde yaşadığım üzüntüyü anlatamam.Eminim herkesin başına en az bir kez gelmiştir,annemize o gözümüz gibi baktığımız bluz bozulduğu,en sevdiğimiz pantolon beyaz-pembe bir renk ile noktalandığı için küsüp,kızmış sonrasında da annemizden çok biliyorsan tüm ev işlerini sen yap da görelim cevabını almış olabiliriz :)

Şimdilerde ise giymekten sıkıldığımız pantolon ve gömlekleri değerlendirip,yeniden gözdemiz yapmak için o hiç sevmediğim çamaşır suyu kullanılıyor.Aslında çıkan sonuçlar da hiç fena değil ama ben uğraşamam diyenler için bu sezon mağazalarda açıklı koyulu bir çok parça bulmak mümkün.Sizler için polyvore sitesinden derlediğim diy dye giysilere bir göz atalım,bakalım bu sezon mağazalarda,online sitelerde neler varmış.



Jessica Alba ve Minka Kelly'de Earnest Sewn markalı,çamaşır suyuna batıp çıkmış görüntülü, aynı pantolonu tercih etmişler.


Ama ben uğraşmak istiyorum,vaktim var ve seviyorum derseniz haydi o zaman giysileri dolaptan döküp, birini seçip denemeye başlayın.
Eğer üst ve ya alt kısmı koyu kalsın diğer bölümü açık olsun diyorsanız işiniz kolay.O halde açılmasını istediğiniz yeri çamaşır suyuna yatırıyor ve bir gün bekletiyorsunuz.Ama ben desen desen olsun istiyorum derseniz o zaman lastikle öbek öbek bağlıyor ve o şekilde çamaşır suyunda bırakıyorsunuz.


Detaylar için bu linki tıklayıp http://sewnasty.com/category/clothing-projects/ siteye göz atarak hemen işlemlere başlayabilirsiniz,kolay gelsin :)
Sondaki iki görsel: http://sewnasty.com

4 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

kıyıp seçebilirseö bi parçayı ben de denemek isterim valla :D

Modagrafya dedi ki...

90larda çamaşır suyuyla desen yapılmış kıyafetler çok modaydı hatta Kadıköy'de sokakta satılırdı şimdi de moda olması çok güzel:)

irem dedi ki...

ben bu trendi çok sevdim valla evde ne kadar lekeli, bozulmuş t-shirt bluz şort pantolon varsa çamaşır suyuyla giyilir hale getiricem ;)

The Short Girl dedi ki...

Great pictures! I love anything dip-dyed!!

Diary of a Short Girl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...