18 Mayıs 2012 Cuma

Superga Ayakkabılar Bu Yılın Gözdesi

Alexa Chung Superga ile çalışmaya başladığından beri kuşkusuz Superga ayakkabılar daha bir popüler oldu.Rahatlıkları ve renk seçenekleri ile hem spor, hem günlük kullanımda tercih edilen Superga ayakkabılar ünlü isimlerin de gözdesi.


İtalya'nın ünlü ayakkabı markası Superga'yı tercih edenlerin başında özellikle Jennifer Garner geliyor.Hatta minik kızı bile Superga ayakkabılarla bol bol objektiflere takılıyor.Çocuklu olanlar için her şeyden önce rahatlık ön planda geliyor ne de olsa :)
Gelin şimdi kimler bu ayakkabıları tercih ediyormuş,günlük yaşantısında kullanıyormuş bir göz atalım.

Jennifer Garner

Liv Tyler

Katie Holmes

Sienna Miller


11 yorum:

by BG dedi ki...

benim de mavisinde gözüm var.. çok güzeller!

Mia Wallace dedi ki...

çok güzeller ama çok rahatlar ayy istedim ben de şimdi :(

Moda Sihiri dedi ki...

Gercekten cok guzeller. Bayildim mavi ve lila favorim ;)

cerenim.com dedi ki...

ayakkabilarin yanindaki etiketi sevmiyorum ben.

elipsworld dedi ki...

Cok seviyorum ben deeee :) kirmizisi var bende de ama lacivertle beyazda da gozum var :)

BÜTÜ dedi ki...

hepsine bayıldım ama önce hangisini alsam karar veremedim ki :)

Zeynep Şeker dedi ki...

İlk başlarda gözüme nedense biraz kaba görnünüyorlardı ama fotoğraflara bakınca ne yalan söyleyeyim, beğendim:)

Gunseli S. dedi ki...

Superga'yı seviyorum ben de :) Emin değilim ama Rihanna'dakiler Vans de olabilir, dikişleri farklı sanki?

rebeltakipte dedi ki...

Gunseli S., aa haklısın ben supergaya benzettim ama keds'miş onlar,kaldırdım :)

Adsız dedi ki...

ben aldım ve kullanıyorum :) pembesini aldım şimdide beyazını alıyorum çok havalı bir ayakkabı aynı zamanda rahat :)

yoedha dedi ki...

very nice :)
like it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...