18 Ocak 2012 Çarşamba

Yeni Trend Pijama ve Topuklu Ayakkabılar!


Bahar koleksiyonlarında pek çok markanın yer verdiği pijama görünümlü giysiler,bu yılın dikkat çekici trendlerinden biri olacak gibi görünüyor.Çizgili,puanlı,çiçekli ve bol desenli pijamalar, kimi zaman alt üst aynı desenli olarak, kimi zamanda farklı renklerle kontrast sağlanarak karşımıza çıkıyor.

Şimdiden yurt dışında uygulanmaya ve sokaklarda karşımıza çıkmaya başlayan bu trend hakkında ne düşünüyorsunuz?Pijamalarınızın altına topuklularınızı geçirip,sokağa çıkmaya hazır mısınız? :)




Podyumda esen pijama rüzgarından sonra şimdi de sokakta neler giyilmiş bir bakalım :)






22 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

bu trend Türkiye'yi de kapsamı dahiline alırsa, rahatına düşkün bir insan olarak çok memnun olurum. sevgilerr..

yerdenuzak dedi ki...

Bana fazlasıyla uyar;)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Benim son zamanlardaki halime ne kadar uyuyor. Bir de çorapları pijamanın üstüne çektik miydi tamamdır:)

NİNO dedi ki...

İşyerime pijamayla gitmek super olurdu:))

Sevgiler Nino
http://ninostudio.blogspot.com/

bahar006 dedi ki...

Pijamalar süpermiş:)

Seda Maç dedi ki...

asla yapmam ama trend haberi almak çok iyi geldi =)

essu dedi ki...

sevdim ben bu trendi :D cok rahatmış :D

BÜTÜ dedi ki...

ilk bakışta ne kadar tuhaf karşılasam da içinde olmak istediğim bir kombin bence bu :) süper :)

Junkhead dedi ki...

Anaaa ,çok komik yaaa :D Pijama görünümlü giysiler değil basbaya pijama bunlar bence :) Moda diye kandırmışlar :D

Followupfashion dedi ki...

Tamam o zaman IFW'ye böyle geliyorum=)

Eline sağlık,süper bir post olmuş;)

Stil Direktoru dedi ki...

yok bebem kalsın
zaten avrupa tatillerimde bu desenli şalvarla gıcık oluyorum .)

zezee dedi ki...

asla asla dememeli ama aslaaaa(: pijaama illa giyiceksen topukluya ne hacet...

Unknown dedi ki...

Harika pijamalar ama yaa..:)))
Sevgiler canım.

Serap dedi ki...

Iıı ıhh ben sevmedim :/

Mary dedi ki...

it's looks awesome! simple, elegant and cool!

What's Next dedi ki...

hahah bizi bilemem ama türkiye buna hazır değil bence :)
yine de arada değişik bir stil denemek çok hoş olabilir! güzel örneklerini istanbul sokaklarında görürsem çok mutlu olacağım kesinn ;)

Aylin at Lila Moonlight dedi ki...

Ben ipek pijamalara bayilirim ve koleksiyonlardan Jil Sander in renk ve deseni, Haider in de kesim ve rengi bana goz kirpti : )

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy ben hazırım valla yıllardır beklediğim şeeeyyy :D

Berrilla dedi ki...

ben bu trendi pek sevemedim :s

AyçA dedi ki...

Bu trendi pek sevdim özellikle üzerine beyaz tişötlü kombinler favorim yaz ayları için:))

hera dedi ki...

Acayip bir fikirmiş ama her zaman her yerde topukluya varım :)

Unknown dedi ki...

Bir yandan bu da mı moda olacaktı diyor bir yandan da herkesin toplu halde benimsediği trendlere er geç gözümüz alışıyor bakalım biz de benimseyecek miyiz bu trendi diye düşünmekten kendimi alamıyorum tatlım :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...