4 Ocak 2012 Çarşamba

Ünlülerin Lise Yıllığı Fotoğrafları

Sizi bilmem ama ben hep ünlülerin okul dönemlerindeki hallerini merak ederim.Şimdi başarılı olan,güzelliği ve yakışıklılığı ile baş döndüren ya da yaptığı işler ile saygı duyulan kişilerin,lise zamanında ki halleri nasıldır diye düşünen var mı?İşte merak edenler için Seth Poppel  araştırıp bazı ünlülerin yıllık fotoğraflarını bulmuş,ben sizler için bir kaç tanesini ekliyorum, siz eğer devamını görmek istiyorsanız yukarıda verdiğim linke tıklayarak inceleyebilirsiniz.

Ben Stiller

Dita Von Teese

Alec Baldwin

Charlie Sheen

Eddie Murphy

Whitney Port

Zoe Saldana

Ryan Reynolds

13 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Bu insanlar yaşlandıkça güzelleşiyorlar bence;)

Zülal Ateş dedi ki...

ünlülerin eski fotografları her zaman ilgimi cekmistir, oturur bakarım incelerim :) nası normal insanlarmıs, bakımla makyajla nasıl degısmısler hatta yaslanmıslar ıncelerim. paylasım ıcın tesekkürler kuzum:)

bahar006 dedi ki...

Alec Baldwin epey değişmiş, diğerleri aynı gibi dimi?

fashiONözge dedi ki...

AYYY RESMEN GÜZELLEMİŞLER YAFFUU :))

Esra dedi ki...

Ryan Reynolds hiç değişmemiş sanki ama şimdi daha karizmatik tabi :))

Moda Sihiri dedi ki...

Zoe saldana Whitney port iyiki degismis:)) bu halleri daha guzel



http://modasihiri.blogspot.com/

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ryan reynolds hiiç mi değişmez adam aynı yaaa :D

Unknown dedi ki...

hiihihih fab fab post!! but dita von teese is complety an other person!!!

IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

Duygu Fedakar dedi ki...

ayy çok farkılarrr.)

Adsız dedi ki...

Zoe Saldana evrim geçirseymiş! Acaba lise arkadaşları Saldana için 'ay lisede nasılda çirkindi nası olduda ünlü oldu' diyorlar mıdır:))

Modagrafya dedi ki...

En çok Dita von Teese'deki değişikliğe şaşıyorum, bir saç makyaj insanı ne hale getiriyor

What's Next dedi ki...

dita von teese çok çok güzelmiş, şimdi de öyle ama sarışın haline bayıldım ben :)

Mia Wallace dedi ki...

dita'ya şok oldum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...