30 Ocak 2012 Pazartesi

Paris Haute Couture'da Dikkat Çeken Ünlüler

Ön sıralarda dikkatle defileleri izleyen ünlüler her zaman basının ilgi odağı oluyor.Özellikle modayı yakından takip eden,ne giyse kendine has havasına yakıştıran Olivia Palermo moda haftalarının göz bebeği ve daimi konuğu.Tabi moda haftalarında boy gösteren tek ünlü Olivia değil,ünlü marka ve modacıların tasarımlarını takip edip,giymeyi seven bir çok ünlü mevcut.Özellikle bu yıl Paris Haute Couture'da en çok göze takılan isim kuşkusuz Cameron Diaz'dı.
Hadi gelin şimdi podyumdan geçen birbirinden güzel tasarımları, gidecekleri etkinliklere göre şimdiden gözlerine kestirmeye gelen ünlüler kimlermiş,defileleri izlemeye giderken neler giymişler bir göz atalım.

Cameron Diaz

Olivia Palermo

Diane Kruger

Anna Dello Russo

Salma Hayek

              Alice Dellal                                                     Donatella Versace - Anna Wintour

Bar Rafaeli                                                                Kate Moss

Dita Von Teese                                                         Audrey Tautou

Elizabeth Olsen                                            Elena Perminova

Görseller:Getty İmages,Fix,Fashionologie

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Cameron Diaz da biraz Marilyn Monroe havası sezdim :) onun dışında Elizabeth Olsen çok şık..paylaşım süper çok beğendim..ellerine sağlık :)

Junkhead dedi ki...

Sanırım en çok Audrey Tatou'u beğendim :))

Followupfashion dedi ki...

Hepsi çok havalı ve şık görünüyor;)

Kuzununannesi dedi ki...

ıllk beyazzz elbıse supr bayıldım ...versaceden korktum :)))

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar şık özellikle il elbiseye bayıldım ... :)

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Cameron Diaz ın ilk elbisesi harika :)))

Moda Sihiri dedi ki...

Olivier Palermo ve Bar Rafaeli ne kadar güzeller, her zamanki gibi :)

http://modasihiri.blogspot.com/

fashiONözge dedi ki...

harika seçimler yapmışsın yine senemiimmm :)

gülümse dedi ki...

Cameronun en ustteki kıyafetine bayildimmmm

civciv dedi ki...

Diane krüger haric Hepsini cok begeniyorum :))
Yildizim barismadi su dianeyle :D

Secimlerine herzaman hayranim, cok severek izliyorum bilesin ;)))


Cok Öptüm cnm, aman karli havada dikkat et kendine !!!

Xx
Özlem

Lila Moonlight dedi ki...

Benim gozume en hos gelenler Cameron in ilk outfiti, Salma Hayek in iki hali ve Audrey Tautou, makyajli haliyle ne kadar farkli cikmis. Bu arada tek tek guzel yorumlarin icin cok tesekkur ederim canim : )

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

cameron diaz ne kadar yaşlanmış ya valla ona bakmaktan diğerlerine bakamadım...

Wear A Smile! dedi ki...

favorim olivia palermo, krem renk bluzuna bayıldım!
bar rafaeli çok basit ve sıradan olmuş bu arada..

cameron'a bişey diyemiyorum, sadece yeni saçını hiç sevmedim.. ://

öpüyorum canım <3

deniz saatçioğlu dedi ki...

Sanırım favorim puantyeli elbisesiyle Cameron Diaz. Çok da sevmem kendisini aslında ama ne yapmışsa, iyi yapmış :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...