5 Ocak 2012 Perşembe

Max Mara Studio 2012 İlkbahar Koleksiyonu

Bu sıralar İlkbahar koleksiyon tanıtımı için hazırlanan her marka, birbirinden başarılı katalog çekimleri ile ürünlerini bizlere sunuyor.Max Mara Studio'nun İlkbahar/Yaz 2012 için hazırladığı koleksiyonu, önümüzde ki ilkbahar da sık sık göreceğimiz modelleri bizlere yansıtıyor.Pileli etekler ,büyük çiçek motifli elbise ve blüzler,siyah ve beyazın asil birlikteliği ve puantiyeler göze ilk çarpanlar.Giampaolo Sgura tarafından gerçekleştirilen çekimde,modeller Ymre Stiekema ve Toni Garrn bu harika parçaları gerçekten de çok iyi taşımış ve konsepte uyum sağlamışlar,ne dersiniz?













14 yorum:

darkolivee dedi ki...

belde ince kemerlere bayılıyorum, bu yaz bolca kullanılacak sanırım...
ilk resimdeki çiçek dsenlerine bittim, keşke heryer böyle cıvıl cıvıl olsa, kabarık etekli elbiseler giysek :)

Moda Sihiri dedi ki...

İcim acildi ne kadarda guzel bir koleksiyon :))

http://modasihiri.blogspot.com/

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çiçeklere, beyazlara, zümrüt yeşillerine bayıldım. Diyebilirm ki en favori ilkbahar koleksıyonlarından biri olsu bnm için.

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

cok ama cok guzelll max mara bayılmalık pembeler yesıller ay ay ay:))) yaz gıbı sıcacık

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

kıyafetler bir harika, çok beğendim her birini benim tarzıma da çok uygunlar daaa ya kızların saçları muh-te-şem keşke benimkileri de o hale getirebilsem :D

BÜTÜ dedi ki...

elbiselerin hepsinde gözüm kaldı desem abartmış olmam sanırım :)

Duygu Fedakar dedi ki...

PEMBE KABANI ÇOK BEGENDİMMM

Adsız dedi ki...

Max Mara'nın minimalist tasarımlarını her zaman çok beğeniyorum.Bu sezon ki çizgileride yine çok güzel.Beğendim!
http://busradkc.blogspot.com

Duygu Senyurek dedi ki...

yaz gelsinn bayıldım bittim erdim heheh super post
khaleesistyle.blogspot.com

PINKY FASHION dedi ki...

pileli etekleri çok seviyorum, keşke hep moda olsalarr;)

üzüm kuşu dedi ki...

hepsi benim olsun ne kadar güzeller:)
bloguma uğrar mısınız fikirlerinize ihtiyacım var:)

Modagrafya dedi ki...

şu panlı elbise ve pantolon müthiş, hemen bulup almalıyım:) yine çok güzel bir paylaşım olmuş, emeğine sağlık:)

bu arada çekilişim var kiehl's güzellik ve bakım seti dağıtıyorum, çekilişime beklerim:)
http://www.modagrafya.com/2012/01/cekilis-kiehlsden-cok-ozel-bakim-seti-kazanma-firsati.html

Adsız dedi ki...

hepsi harika çok uyumlu bayıldım bende:D

Aylin at Lila Moonlight dedi ki...

Yesiller, beyazlar cok hosuma gitti. cok begeniyorum MM nin klasik stilini : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...