20 Ocak 2012 Cuma

Jessica Alba'dan Kışlık Kombinler

Jessica Alba'yı pek sevdiğimi blogumu takip edenler bilir,sık sık yer veririm kendisine buralarda :) 2. çocuğunun doğumundan sonra, sık sık basın tarafından fotoğraflanır oldu.Bende sizlerle son zamanlarda çekilen fotoğrafları eşliğinde,bu soğuk kış günlerinde neler giymiş paylaşmak istedim.

Her kombinini,saç ve makyajını,özellikle de beyaz kürklü paltosu ve şirin beresini pek beğendim ama son fotoğrafta ''önü açık ayakkabıların ile üşümedin mi'' diye de içimden geçirmedim değil :)





17 yorum:

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Ben bayılıyorum Jessica Alba'ya. Ne kadar tatlı,ne kadar güzel ve alımlı bir bayan . Bir de giydiklerini kendine yakıştırıyor. İzlemeye devam o zaman ;)

Bakım Günlüğü dedi ki...

Bu kızlar hiç üşümüyor, hiç...

Junkhead dedi ki...

En şirini 2. kombin bence ,son kombin çok rüküş geldi bana yaa :))

essu dedi ki...

albayı bende cok begeniyorum :) canım bende soguk kıs günlerinde böyle bi ayakkabı giymesine anlam veremedim :D zaten giydigi ayakkabılar hep baharlık gibi :D

Moda Sihiri dedi ki...

Cok guzel bir kadin. Bence cok begeniyorum. 2. Resimde cok tatli:))

http://modasihiri.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

Jessica kesınlıkle kaban secımlerınde cok basarılı nerede asıl nerede cool olacagını cok ıyı bılıyor

darkolivee dedi ki...

bende çok beğenerek takip ediyorum, ama bu kombinler biraz farklı gibi geldi bana, yani tarzının dışında gbi geldi, belki öyle denk gelmiştir... çok güzel bir kadın yaa...

sevgiler..

Unknown dedi ki...

Jessica Alba'nın tarzını ben de çok beğeniyorum tatlım, bu son karedeki paltosu ve çiçek pantolonlu kombini ayrı ayrı çok güzel ama mevsime uygunluğu konusunda ben de tereddüte düştüm canım :)))

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

o ayaklardan soğuğu nasıl çeker hasta edecek kızceğız kendini :DD

fashiONözge dedi ki...

hem güzel hem zevkli yaffuu :))
manto ve acık ayakkabı harbi tuhaf olmuş ama yaaa :))

Un peu de tenue ! dedi ki...

Bu kadinin tarzina bayiliyorum ! Pembe ayakkabilar hariç kombinleri çok ho$ :))

Followupfashion dedi ki...

Jessica'yı çok severim 3. fotodaki kabanı da pek şirin bayıldım;)

The Pink Shopaholic Princess dedi ki...

Ayakkabılara bakmaktan kabanlara bakamıyorum bile:) Pembe Miu Miulara bayıldım. Kışın soğuk havada bile açık ayakkabı giyebilen insanlara hayran oluyorum.

Sevgiler:)

thepinkshopaholicprincess.blogspot.com

Blogger Bolat dedi ki...

Ama gerçekten çok şık ya:)

Zeynep dedi ki...

Cok hos bir bayan yaa..

zeynnepp.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

1. kombın cok ama cok guzllll

Wear A Smile! dedi ki...

ikinci karedeki paltosu şahane, bir de saçları ne kadar güzel di mi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...