19 Ocak 2012 Perşembe

Ev Hanımlarından Esinlenilerek Hazırlanan Katalog Çekimi!

Rue Blanche Kış 2011 -2012 reklam kampanyası fotoğraflarını gördüğümde ilk aklıma gelen bakkala giderken evden acele ile çıkan, ayağındaki çorapla birlikte açık terlik giyen kadınlar oldu :).Eh tabi bunu hemen sizlerle de paylaşmalıyım dedim.

Styling kim tarafından yapıldı bilmiyorum ama herhangi bir Türk ev hanımı olabilir diye düşünmekteyim,aa yoksa bizim alt komşu mu :)Çiğnenip giyilen ayakkabılar,ayağa küçük gelen topuğu havada ayaklar ve kıyafetlerle alakasız renkli mi renkli çoraplar beni benden aldı bu çekimde.

İlk fotoğrafta ki pelerin kabanı çok beğendiğimi söyleyip, çekimin yıldızı Kinee Diouf fotoğrafları ile baş başa bırakıyorum sizleri.Bakalım sizin çekimler hakkında ki düşünceleriniz neler,pek meraktayım :)









14 yorum:

NİNO dedi ki...

Ev hali sokak arası market gezme hali ayaklarda...Hadi ben alışverişe gidiyim şık olıyım tarzı kıyafetler de ..Değişik bi tarz olmuşş..:)

Sevgiler Nino
http://ninostudio.blogspot.com/

Herşeyden Bi Habermişim? dedi ki...

Güzel olduğu kadar bir o kadar değişik bir fotoğraf çekimi olmuş :) Paylaşımın için teşekkürler.

http://www.herseydenbihabermisim.wordpress.com/

fashiONözge dedi ki...

çok güzel ve yaratıcı buldum ben yaaa :))
heheee valla alt komşuu :))

AyçA dedi ki...

Süper çekim ev halini yansıttığı çoraplardan belli. Her bir parçada ayrı güzel:))

fashiONözge dedi ki...

bu arada pırlantalı bileklik isteyenleri bekleriimmm :))

http://fashionozge.blogspot.com/2012/01/divas-pirlantadan-sizlere.html

Kuzununannesi dedi ki...

bazı parcalar cok hos olsada ıcımı ısıtan cekımler degıl sanırımmmm alışkın degılız...

Moda Sihiri dedi ki...

Vallahi enteresan bir cekim oldugu kesin. Bazi parcalari begendim ama komsu teyze fikrinede katiliyorum :))

http://modasihiri.blogspot.com/

darkolivee dedi ki...

bu moda çekimi yapan arkadaşın etrafındaki ev hanımlarının hepsi paçoz sanırım, çok saçma...
ben temizlik yaparken bi giymem bunları bee

ııyykkk....

sevgiler

Followupfashion dedi ki...

Ayakkabıların giyiliş tarzı güldürdü beni.Farklı bir çekim olmuş gerçekten;)

civciv dedi ki...

ben bu cekimi cok begendim cnm..
paylasimin icin tskler !

..ayrica güzel yorumun icin tskler, sonunda kavustum cantama :D


Öptüm
xxx

PINKY FASHION dedi ki...

değişik ve güzel fotoğraflar, çoraplar çok sevimli:))

Aysegul Uluc dedi ki...

aa cok ilginc ayakkabi giyis sekilleri :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Heheheh, Rebel'm ben bu styling'i oldukça değişik bir o kadar da eğlenceli buldum :) aykırı olması güzel değil ama farklılığı sebebi ile hoş geldi bana tatlım :))

she dedi ki...

:) haha çok eğlenceli bir çekim olmuş :)
bakkala giden teyzeler bazen de kürkleriyle gezmeye gitmiş..

heshefashion.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...