24 Ocak 2012 Salı

Bahar Sezonunun Dikkat Çekici Ayakkabıları

Bahar aylarına girmemize yaklaşık 1,5 ay kaldı ama henüz kışın soğuk günlerini yaşamaktayız.Hal böyle olunca, sıcak günleri hayal ederek ünlü markaların İlkbahar 2012 koleksiyonlarında yer alan birbirinden farklı ayakkabı modellerine bakmaya ne dersiniz?

Hadi gelin şimdi sizler için hazırladığım ayakkabı dosyasına bir göz atalım.

CÉLINE


 Balenciaga

Christian Louboutin 

Yves Saint Laurent

Prada

Louis Vuitton

Alexander McQueen

Miu Miu

Balmain

 Jean Paul Gaultier

Chloe


19 yorum:

AyçA dedi ki...

Yves Saint Laurent modellerine bayıldım özellikle burnu metal dolgu tapuklu pembe olana bayıldım:) Bazıları biraz uçuk geldi ama zamanla gözüm alışır ve çok hoşuma da gidebilir. Sonuç da moda bu:))

Enda dedi ki...

topuklar yine çoşmuş :))

Followupfashion dedi ki...

Bütün antika ayakkabıları toplamışsın=)

Aralarında giyilebilecekler tabii ki var ama çoğunu giymeye cesaret edemem sanırım=)

What's Next dedi ki...

ben bu sezon prada'lara aşık olduum :) ama chloe'ler de süper gözüküyor, özellikle metalik olana asla hayır demezdim :)

Mia Wallace dedi ki...

enteresanlarmış ama pek içimi açmadı gibi :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

hepsi çok güzel ama hiiiiç benim tarzım değil :D

Grace Happy dedi ki...

guzeller ama ben almayayaım :)

Adsız dedi ki...

giymek için cesaret isteyenler var sanki:) Yves Saint Laurent i beğendimm..

zeys dedi ki...

Hepsi xok guzel, giymek az biraz cesaret ister ama olsunn:)

Turquazria dedi ki...

Her türlü Prada! :D gerçi McQueeninkilerde ha-ri-ka... İstiyorum ama ogrenci bütçemle o ayakkabıların topugunu gectim, bir taşını bile satın alamam :D su üniversite bir bitsin...

TrendKolik dedi ki...

valla ben hepsii ayıla bayıla giyerim,hepsi hayran olduğum modeller zaten !

http://trendkolik.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

prada favorim <3,teşekkürler
sevgiler
http://habinos.blogspot.com/

fashiONözge dedi ki...

ayakkabı bot değil sanat eseri bunlar off offf :)

milky dedi ki...

Defilelerde kullanılan fütüristik ayakkabıları nedense hiç sevmiyorum ama aynı zamanda biliyorum ki gelecek yıllara ilişkin ip uçları içeriyorlar.

Mesela metalik renk bu ara defile ayakkabılarında çok kullanılıyor. Folyo ile kaplamış gibi. İlerde bolca kullanacağız sanırım bu rengi.

Serap dedi ki...

Chloe her zaman favorim :)

Unknown dedi ki...

Bu sezon YSL ve Balmain gözdem oldu ama Miu Miu'nun allı güllü Rus işi gözüken modellerini hiç sevmedim Rebel'cim, Louboutin de fazla etnik olmuş trend setter olsa da bu markalar da arada böyle enteresan modellerle çıkabiliyorlar karşımıza :/

Wear A Smile! dedi ki...

çok marjinal tasarımlar da var ama topuğu dikenli yeşil CL'ler harika! <3

Lila Moonlight dedi ki...

Ne guzel bir dosya hazirlamissin. Ben eger butcem musait olsa CL lerin ustteki iki modelini ve Chloe nin soldaki modelini alirdim : ) Balmain lerden ustteki uc botu da begendim : )

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Ysl diyorum.. Hepsi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...