26 Ocak 2012 Perşembe

Altın Bir Dokunuş ile Göz Kamaştırıcı Saçlar

Kim Kardashian'ın geçtiğimiz günlerde çekilmiş bir fotoğrafına denk gelip,saçında kullandığı zincir aksesuarı görüp de beğenince,bu gün yazacağım konu kafamda canlandı :)

Biraz araştırınca bu alanda oldukça fazla seçenek ve model varmış öğrendim.Tabi sizler içinde en beğendiklerimi seçip ekledim.Şimdi buralarda nerede bulurum ve nerede kullanırım sorusu var aklımda.Saç da çok hoş durup,görünüşe ihtişam katıyor ama biraz şatafatlı olduğundan gündelik olarak kullanmak biraz abartılı olabilir diye düşünüyorum,ne dersiniz?

Ünlüler her ne kadar gündelik hayatlarında kullanıyor olsalar da ,onların her saniyesi görüntülendiğinden onlar için bunlar şatafat değil,olması gereken değil mi :)



Şimdide bu saç aksesuarlarını hangi ünlüler kullanmış göz atma zamanı :)

Khloe Kardashian                                                      Vanessa Hudgens 

  Nicole Richie                                                                      Madonna

Kim Kardashian

17 yorum:

milky dedi ki...

Muhteşem yüzyılda Hatice sultan takıyor bu tarz aksesuarlar çok yakışıyor.

Nil Karaibrahimgil de Gelinliği ile takımıştı çok yakıştırmıştım.

Unknown dedi ki...

Saç aksesuarlarını pek sevmesemde böyle sağlıklı saçlarım olsun isterdim!

Kuzununannesi dedi ki...

bı ara ımmm dızının adını unuttum ama cansu dere sacına takıyordu bende hep takıyordum desenıze yıne takıp gezecegız:))

Nini Nileud dedi ki...

sade olanları çok beğendim... arada benzer şeyler takıyorum, kendimi hippi gibi issediyorum^^

Adsız dedi ki...

kim kardaashiana yakışmış bi tek,bence herkese yakışmayan bi aksesuar dikkatli kullanmak lazımm!:)

Seda Maç dedi ki...

çok sevdim çok sevdiiiiiim =)

Grace Happy dedi ki...

kım benım kını takmıs :)

PINKY FASHION dedi ki...

bazıları fazla abartılı geldi bana ama Kim'in taktığını çok beğendim. olsa da taksak:)

Followupfashion dedi ki...

Dikkat çekici görünüyor.Saçlarda güzel duruyor;)

darkolivee dedi ki...

kesin bu yaz fırlar bu detaylar, bembeyaz efil efil bir elbisede iri dalgalı saçlarla dondurma yediğimi hayal ettim şimdi :)) hahhahah bana bak bu olayı bile boğazlar meselesine bağlayabilitem var yahuu :))

sevgiler

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok başarılı duruyor gerçekten...

she dedi ki...

Hatice Sultan'a gercekten cok yakisiyor bu sac aksesuari ama baska kimseye yazkistiramadim..
Gunluk hayatta kullanmak cok zor hele de jeanin ustune cok abes olmus..

heshefashion.com

Serap dedi ki...

Bende eminonunden aldım benzerlerini. çok severek takıyorum

Zülal Ateş dedi ki...

cok sevdim ben bu aksesuarları:)
günlük kıyafetlerle de basic parcalar kullanılarak kombin edildiginde hos gorunuyor:))

Enda dedi ki...

deri bir model günlük kullanım için olabilir. ama ünlüler kuzey desenli kazak giyip üstüne bunu takıyorlar o da bi enteresan yani gerçi hoş da durmuş :))

Unknown dedi ki...

Tatlım bu aksesuar gerçekten çok zarifmiş, hele hafif su dalgası üzerine incecik zincirle muhteşm duracağını düşünüyorum :) yurtdışından buraya gelmesi biraz sürer ama gelir gelmez ben de bi tane edineceğim canım :)

fashiONözge dedi ki...

sevdim aslında ama bana yakışır mı bilemedim yaaww :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...