9 Kasım 2011 Çarşamba

Versace ve H&M İş Birliği New York Podyumlarında

Dün gece New York podyumlarında H&M'in Versace ile olan iş birliği önce düzenlenen eğlence,arkasından da tasarımların sergilenmesiyle markanın severleri ile buluştu.Dünkü etkinliğe katılan ünlülerinin bir kısmı vintage Versace tasarımlarıyla gecede dikkatleri üzerlerine çektiler.

Şimdi sıcağı sıcağına sizlerle katılan ünlülerin fotoğraflarını ve podyumdan geçen bol desenli ve parlak renkli tasarımları paylaşıyorum.Bu özel koleksiyon, 17 Kasımda sadece H&M İstinye Park mağazasında satışa sunulacak.

İyi Seyirler :)












Görseller: H&M Basın Image Gallery

13 yorum:

Wear A Smile! dedi ki...

çok hızlısın hayatım! :) dün gece değil miydi bu show?? :)
sabırsızlanıyorum, bakalım koleksiyonun tamamı nasıl..

sevgiler canım :)

Zülal Ateş dedi ki...

Ne kadar sanslısınız keske ank.ya da gelse bıkac modelı:(((

rebeltakipte dedi ki...

Wear A Smile!, evet dün gece düzenlendi ,bende 17 kasımdaki kalabalık nasıl olacak onu merak ediyorum doğrusu:)

ZulalAtes, eminim meraklıları tarafından çıktığı gün kapışılacaktır tüm koleksiyon

gülümse dedi ki...

bence de geldiği gibi tükenecektir herşey:))

Unknown dedi ki...

Yaa ben bu koleksiyonu hiç begnmedim:/ Özellikle de erkeklerle ilgili olan kısımlar fazla iddalı ankarada giylmez :D
www.lovesfromfashion.com

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

birkaç blogda daha gördüm başarılı bir koleksiyon olmuş bence...

duju dedi ki...

çook merak ediyorum çooook :)


http://dujufashion.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Gün sayıyoruz artık bu koleksiyona kavuşmak için Rebel'cim! :)) ben bu show a katılanlar arasında en çok blake lively'i beğendim tatlım, Donatella versace'nin de ayakları nasıl şişmiş öyle pek bir garip duruyor :///


BeTwin Us

ZeynCo dedi ki...

blake yine yine yine harika!=)
be genel olarak bir karaktersizlik bi kararsızlık sezdim koleksynda ama bakıcaz gorucez dokunucaz giyicez fln=)

essu dedi ki...

parcalar cok güzel görünüyoo
ben resimlere bakmakla yetineyim:P

Infinity Avila dedi ki...

Maravilloso Blog !!!!
Te sigo !! me sigues ¿?¿?
Mil besitos guapa
Te espero en: http://roanbeautyfashion.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Çok güzel bi defileydi ya videosunu kaç kez izledim hatrlamıyorum =D Ama erkek koleksiyonu Türkiye için biraz iddalı sankii :/ Ankara'dan kocaman sevgiler lansman fotolarına da baktm süper geçmiş belli ki :) İnşallah şubat gibi yeni bir moda haftasında İstanbul'da görüşmek üzeree =)

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Ne kadar guzel bir koleksiyonmis gercekten. O ilk elbise ve etek ceket cok guzel.
Defne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...