18 Kasım 2011 Cuma

Ünlülerin Son Gözdesi: Michael Kors Zarf Clutch

Son zamanların gözdesi her boy ve modelde el çantaları olsa da,benim gibi çantasında her istediğini bulmak isteyen,taşınır gibi gezenlerin eşyalarını clutchlara sığdırması oldukça zorlu bir görev.
O nedenle ben ancak yakın yerlere gittiğimde ya da akşam yemeklerinde bu model çantaları tercih ediyorum.

Ünlüler ise açılış ve galalarda elbiseleriyle uyumlu clutchları ellerinden düşürmüyorlar.Bu sıralar kime baksam elinde farklı renk seçenekleri ile gördüğüm Michael Kors'un zarf clutchları, ünlülerin son gözdesi.Hem renk çeşitleri hem de sadelikleri ile her giysiye uyum sağlayan bu çantaları siz nasıl buldunuz?



Gelin şimdi son günlerde hangi ünlüler kullanmış bir göz atalım ,ne dersiniz ?

Hilary Swank ve Ashley Greene 

Minka Kelly ve Zoe Saldana

14 yorum:

duju dedi ki...

tatlım harikasın, ben bu koleksiyonu görmemiştim.. hatta en kısa zamanda M.K. çanta istiyordum :))

hepsi çok güzel ama en çook nude renkleri beğendim...

öperim


http://dujufashion.blogspot.com/

alice dedi ki...

pembesine bayıldımm çok seviyorum zarf şeklinde olanları..

sevda s. dedi ki...

İlk fotoğraftaki 2 ve 3 süper :)

gülümse dedi ki...

bence çok şık görünüyorlar

darkolivee dedi ki...

ne kadar şık tasarımlar yaa ee boşuna Michael Kors olunmuyor, her rengi süper ama nude tonları bir harika..

sevgiler...

BÜTÜ dedi ki...

çok ama çok güzeller :)

AyçA dedi ki...

Rebel'cim bu sezon benimde en çok beğendiğim zarf çantalar. Bu kolleksiyonda çok güzelmiş. İnsan hepsine sahip olmak istiyor:)

Sevgiler...

http://ennstyle.blogspot.com/

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok başarılı bence, zarif duruyor insanın elinde...

Gülsah ♥ dedi ki...

Tatlim cantalar cok güzel, alsaydim siyah rengini alirdim :-)
Öpüyorum

http://guelsah87.blogspot.com

Wear A Smile! dedi ki...

ben görmemiştim bu koleksiyonu tatlım, tüm seçenekler birbirinden güzelmiş.. ama benim acilen siyah bir clutch'a ihtiyacım var, bunlar çıktı mı acaba burada da?? haftasonu bir istinye yapmak lazım anlaşılan :)



Wear A Smile!

semi live stories dedi ki...

koleksiyon harika...!!! Toprak tonları favorim :)

Blogger Bolat dedi ki...

Bence çantalar şık :)

Followupfashion dedi ki...

Ben de çok seviyorum zarf çantaları, bunlar da muhteşem;)

Unknown dedi ki...

Rebel'm asos'un zarf clutchlarından söylesem mi derken çok daha hoş bir seçenek sundun bana :) harikaymış modeli ve duruşu. Hem sade hem şık bu clutchlardan ben de en çok zoe saldana'nın elindekini beğendim canım :))


BeTwin Us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...