17 Ekim 2011 Pazartesi

Ünlü Stil: Alexa Chung

Alexa'nın stili pek bana uygun olmasa da,farklı şeyleri bir arada kombinleyişini ve her etkinlikte mutlaka kendini fark ettirir türden giysiler seçmesini çok seviyorum.

Düzgün fiziğini ve güzelliğini giyim konusunda yaptığı bazı kötü seçimleriyle göz ardı etmemize neden olsa da, kimi zaman da seçtiği harika elbiselerle Alexa'ya bayılmamıza neden oluyor, öyle değil mi?Trendleri oldukça yakından takip edip,çoğu zaman bizi onlarla tanıştıran isim Alexa'nın, medyada sıklıkla konu olup,dergilerin stil köşelerinde çokça rastlandığı bir gerçek.

Hadi gelin şimdi, sizler için seçtiğim Alexa'nın stilini yansıtan fotoğraflara bir göz atalım,ne dersiniz?  












6 yorum:

fashiONözge dedi ki...

seviyorum ben de yaaa çok Alexa'yı,uzun ve bol elbise giymediği zamanlar daha çok seviyorum stilini:)

bu aradaaa herkesi GUESS ÇANTA çekilişime beklerim :)
http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/size-hediyemguess-marka-cantagiveaway.html

gülümse dedi ki...

ben çok beğenmiyorum stilini:(

mine dedi ki...

seçip seçip alıversem hepsinden hani böyle bir mucize olsa mesela yani : ) tarzını sevdim ...

Modagrafya dedi ki...

bir çok yerde birbirine benzeyen kıyafetler giymiş ama bu güzellikle ona ne giyse yakışıyor, teşekkürler paylaşım için:)

Followupfashion dedi ki...

Olivia bir Alexa iki=)İkisini de çok seviyorum.

Alexa'nın kendine has tarzını beğeniyorum,modayı kendine göre yorumlamayı çok iyi başarıyor;)

Unknown dedi ki...

LV'nin yeni kreasyonundaki dokuları şimdiden kullanmış Alexa :) tarzını ben de çok beğeniyorum ama daha çok taşıyışını, kendim giysem asla yakışmaz diyeceğim parçaları o kadar başarılı taşıyor ki bize de beğenmek kalıyor tatlım :) Rebel'm bir de bilekleri nasıl bu kadar ince acaba? o kadar ki ayakları büyük duruyor bu yüzden :/


BeTwin Us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...