8 Eylül 2011 Perşembe

İstanbul Fashion Week İlk Gün İzlenimlerim

Dün uzak yollardan gelip,bir de defile koşuşturmacasına kapılmamdan doğan yorgunluktan akşam Tween defilesinden sonra kendimi uykuya verdim,ne de olsa bu gün için enerji depolamam lazımdı :)O nedenle postu yazmak ancak bugüne kısmet oldu.

Öncelikle mekan olarak Odakulenin seçilmesine çok sevinmiştim,çünkü böylece annemlerde kalıp ,rahat rahat defilelere en yakın mesafeden katılabilcektim.Yanlız defile alanına Follow up Fashion ile vardığımızda çadırın etrafında misafirler için hoş yaşam alanları beklentimizin boşa çıktığını gördük.Defilelere giriş için kuyruk ve liste araştırmalarından ibaretti girişler,o nedenle de aslında fashion week sokak modası fotoğrafları çekmeyi umut ederken sadece kendimizi çekebildik :)

Bu gün daha erken gidip içeri giriş telaşına düşmeden önce gelenleri daha varmadan yolda çekme niyetindeyiz,umarım sizlerle paylaşacak hoş fotoğraflar olur elimizde.

Karma defilesini çok üzülerek yetişemediğim için kaçırdım,aslında günün en merak ettim defilesi Jale Hürdoğan'ınkiydi.Ama okuduğum ve gördüğüm kadarıyla Jale Hürdoğan günün yıldızı olmuş.Bende eve gelince tasarımları fotoğraflardan inceleme fırsatı buldum,kullandığı renkler ve kesimler bence karma defilesinin değil aynı zamanda günün de yıldızı olduğunu gösteriyor.


İlk girdiğim defile bir GAP projesi olan Argande oldu.Güzel bir proje olduğu için insan izlerken farklı duygular içine giriyor.Defiledeki parçalar içinden dik yakalı beyaz elbiseyi beğendim ben en çok.


Atıl Kutoğlu defilesi ise beklenenden biraz rötarlı gerçekleşti,bekledikçe de bizdeki merak ve beklenti de gitgide yükseldi,ama yeni koleksiyonda farklı ve orjinal tasarımlar yerine klasik,çizgili ve sürprizsiz parçalar ile başbaşa kaldık.Ben defile de kullanılan büyük deri çantaları daha çok beğendim doğrusu.Tabi erkek tasarımların da defile de oldukça ilgi çektiği bir gerçek,özellikle ben v yaka üstü çok beğendim :)


Tween defilesinde ise koleksiyondaki renkler ve kesimler oldukça hoştu bence, özelikle de erkek çantalarına bayıldım.Oldukça spor ama şıklığından ödün vermeyen erkekler için harika tasarımlar izledik.Ama benim en büyük düş kırıklığım Matt Dillon'ı podyumda görmeyi merakla beklerken,defile bitiminde izleyiciler arasında görmek oldu.Onun dışında Tween markasının iyi bir iş çıkardığını söyleyebilirim.



Not:Defileler hakkında yazdıklarım tamamen kendi fikirlerimdir.Herkes farklı düşünebilir,saygım sonsuz.


Defile fotoğrafları Markafoni Blog'dan alınıp, kolajlanmıştır.Malesef oturduğum yerden istediğim fotoğrafları çekmem mümkün olmadı.


Bloggerlar olarak çekildiğimiz fotoğraflar bir sonraki postta :)

1 yorum:

fashionwise dedi ki...

great post !!

have you seen my latest post ?
http://v-fashionwise.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...