6 Eylül 2011 Salı

Anne Hathaway ile Tod's Çanta Koleksiyonu

Geçtiğimiz günlerde İtalyan Tod's markasının yeni çanta koleksiyonu için çektiği reklam kampanya fotoğraflarına rastladım.Anne Hathaway'i kampanyanın yeni yüzü olarak seçmişler.
Aslında Anne Hathaway'i çoğu zaman sempatik bulsam da, seksapeli olan ünlüler arasında yer aldığını söylemem yanlış olur sanırım,bana hep çocuksu gelmiştir nedense,ama bu kampanya da oldukça hoş ve alımlı göründüğü bir gerçek.

Anne fotoğraflarda,beyaz teni, kırmızı oje ve rujuyla oldukça göz alıcı ve çekici görünüyor.Çantaları da alınası gösterdiği bir gerçek ,öyle değil mi?Bence yeni kampanyalarında Anne ile çalışmakla doğru bir karar vermişler.Çantaların fiyatları ise 1.165 $ ile 2.165 $ arasında değişiyor.

Kampanyanın fotoğrafları ise Mert Alas ve Marcus Piggott tarafından çekilmiş,stil danışmanlığını da Karl Templer yapmış.



3 yorum:

arya in neverland dedi ki...

ben bu kadına bayılıyorum hem okadar sempatik hemde bu kadar cekici olsun bence kadın harika!bu arada cantalarda fena değil ama cok feci pahalı haliyle

civciv dedi ki...

resimler de , cantlar da göz alici.. büyük siyah olani cok begendim rebelim <3

öptüm canim <3

sevda s. dedi ki...

Ben de severim kendisini, Tod's çantaları da severim :) Ama fiyatlarından dolayı uzaktan seviyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...