27 Haziran 2011 Pazartesi

Yaz için Pratik ve Şık Saç Modelleri

Yazın güzel havalarda gezip tozmak varken kuaför salonlarında oturmak zor gelir insana.Hele saçlarımız kıvırcıksa salonlarda harcadığımız vakit boşa gider,sıcakdan dolayı düz fönler hiç dayanmaz,hemen bozuluverir.

O nedenle bende kıvırcık saçlı biri olarak,fönü daha az tercih ederim yaz aylarında.Hele tatillerde en pratik neyse ona yönelirim,akşamları genellikle kuruturken köpükle saça şekil vermekten yanayımdır çoğu zaman.Gündüzleri ise minik tokalarla tutturulmuş dağınık topuzlar ve örgülü saç modelleri tam plajlık.Taçlar ve çiçekli tokalar ise mutlaka bavulumuzda yer almalı hanımlar benden söylemesi :)

Tatile gitmeden, sahillerde kullanabileceğimiz hem salaş hem de hoş saç modelleri buldum sizler için.



12 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Ama çok güzel bu modeller sarı saçta ise ayrı bir güzel durmuş bayıldım:)

Maite - vitoma dedi ki...

Interesante post.

CMOS dedi ki...

çok doğal herbiri bayıldım ben:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Harikalar ama kuaföre bu saçtan istiyorum desen kesinlikle benzemeyen bir modeli yapıp işte aynısı senin yüz şeklin farklı ya ondandır der :)))

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

valla cennetliksin şekerim süper bi paylaşım düğün için uzatmak zorunda kaldığım şu rapunzel saçlarımla tatilde ne yapacağım diye kara kara düşünüyordum...

Followupfashion dedi ki...

Çiçekli olanlar çok romantik,sevdim;)

Yasemin dedi ki...

Hem dogal hem havali. Cok hos modeller

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Enfes sac modelleri. Cok sevdim.
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Sıla Yılmaz dedi ki...

Amaaa bunlar hep uzun saç :((

Unknown dedi ki...

Tatlım her biri çok doğal ve güzel, en çok ilk karedeki saçı ve yandan örgüyü beğendim ben :) saçlarımı kurutmaya üşenince dalgalanıyor o zaman kesin deneyeceğim yandan dağınık örmeyi bakalım nasıl duracak :)


http://www.betwinus.blogspot.com/

duju dedi ki...

tatlım hepsi çok güzel, özellikle ilk resimler harika... bende aslında düğünümün için bu modeli beğenmiştim ama hava şartlarından dolayı uzun süre kullanamadım :)

örgü modellerde favorim

duju

Louisa dedi ki...

I love these hairstyles! They're so summery.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...