23 Haziran 2011 Perşembe

Ünlülerin Sokak Stilleri

Uzun zamandır ünlülerin sokak stili bölümüne ara vermiştim.Bu gün sizler için son zamanlarda kimler,neler giymiş araştırdım.Malum galalar ve açılışlarda oldukça süslü olan ünlüler,günlük hayatlarında da bir o kadar sade olmaya özen gösterip,rahatlarından ödün vermiyorlar.

Bakalım son günlerde ünlüler neler giymiş?

Eva Mendes

Heidi Klum

Hilary Duff

Jennifer Hudson

Kim Kardashian

Nicky Hilton

Ashley Greene

Ashley Tisdale

Beyonce

Cameron Diaz

Catherine Zeta Jones

Yeşiller içinde Lady Gaga

14 yorum:

AyçA dedi ki...

Eva Mendes'i çok beğendim sarılar içinde. Cameron Diaz'ın da ayakkabıları çok güzel bittim şu an:)))Lady Gaga da yine tarzına yakışır giyinmiş. Ondan başka bişiy beklenmez:)))

mrtha dedi ki...

Eva Mendes'in elbisesinin rengi çok güzel :)
Heidi Klum; bluz+ jean+ çanta renk uyumuyla göz yormayan günlük güzel bir kombin yapmış,o çantayı taşıma şekline bir anlam veremedim ama:p :)
Kim çok sade giyinmiş gömleğini beğenmedim :)

fashiONözge dedi ki...

vallaaa eva mendes kombin güzel ama cameronun ayakkabısı ve ashley tisdalenin bluzuna bayıldımmm :)

mine dedi ki...

sokakta o topuklarla yürüyenlere helal olsun bu arada takmışım konuya görüldüğü gibi : )
Heidi Kluma bayılıyorum en çok da bu yaşta bir sürü çocuk yapmış olmasına : )

Un peu de tenue ! dedi ki...

Heidi Klum & Camreon Diaz : tarzlarina bayiliyorum !

Unknown dedi ki...

Tatlım ben stilleri incelerken hayretler içinde Jennifer Hudson ve Beyonce ne kadar kilo vermiş dedim :)) Cameron Diaz'ın topukluları enfes, Heidu Klum yaşlanmıyor ona artık eminim :), Nicky Hilton yılan derisi ve floralı çok karıştırmış birbirine, Ashley Tisdale yaza göre bootie biraz garip ama çok şık görünüyor :))



http://www.betwinus.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Eva Mendes'in elbisesi özellikle rengi süper, Heidi Klum salaş ve bana göre oldukça rahat ve güzel gözüküyor. Cameron'un ayakkabılarına diyecek söz bile bulamıyorum, beni benden aldı bayıldım :)

legendneverdies dedi ki...

cameron diaz ın ayakkabılarına bittim resmen.yalnız topuklu ayakakbıları hayatları olmuş:Dgalalar geceler dısındada hep kameralar tarafından takip edıkdıklerı için topuklu ayakabılar hep ayaklarında:)

shoe devotee dedi ki...

Eva Mendes ve Hillary Duff çok şıklar.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

sanırım ben heidi klum olurdum bunların içerisinden... rahatlık candır...

Followupfashion dedi ki...

Sokak stilleri de en az davetlerdeki stilleri kadar dikkat çekici.

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ev mendes ve cameron diazın ayakkabılarını cooook cok sevdim...

Modagrafya dedi ki...

eva mendes, ashley tisdale ve beyoncé çok hoş ama birçok ünlünün sokak kıyafeti de çok özensiz oluyor nedense bakkala gider gibi giyiniyorlar

My NeVeRLaND 1c dedi ki...

Eva Mendes her haliyle çekici!

http://myneverland1c.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...