3 Haziran 2011 Cuma

Trendyol Bebek Şenliği'nde!

Evet beklediğimiz Bebek şenliği bu gün başladı,ben de yarın ailece hem standları gezmek,hem de deniz havası almak için orda olacağım.Eğer sizde gitmeyi düşünüyorsanız Trendyolun bebek şenliği için hazırladığı ve ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir kampanyası var,hemen bilgilendireyim.



Şenlik alanında cumartesi ve pazar günleri kendi standı ile yer alacak olan Trendyol, Bebek Şenliği'ne 'moda ve alışveriş' katacak. İki gün boyunca, şenlik alanında yer alacak olan Trendyol standına; Trendyol’dan aldıkları ürünlerle gelenler hediyeler kazanacak. Ayrıca popüler moda bloggerı Nihan Çumralıgil , pazar günü saat 15:00-18:00 arasında Trendyol standına gelen takipçilerine, stil önerilerini sunacak. Trendyol'un Bebek Şenliği'ne özel sürprizleri bunlarla da sınırlı değil: Trendyol standında fotoğraf çektiren Trendyol takipçileri de 'Trendyol.com' alışverişlerinde kullanmak üzere hediye çeki kazanma fırsatı yakalayacaklar.
    Peki ya alışveriş? Trendyol'un, Bebek Şenliği'nde yer alacak standında iki boyunca Milla, Reebok, No 39, Diesel ve Camper gibi markalarla Canun Cullu, Niyazi Erdoğan, Simay Bülbül gibi tasarımcıların ürünleri satışa sunulacak.
    Hafta sonunu moda ve alışverişle geçirmek için Bebek Şenliği'ne katılmayı ve Trendyol standına uğramayı unutmayın!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

kutucukları çok güzel dizmişler =)
eğlenceli olacağı belli =)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

yeaappp :) yarın ben de bebek şenliğinde olacağım hatta yazdım blogumda oradayım diye... trendyola da uğrayacağım :D yaşasın her yerde her zaman alışveriş...

duju dedi ki...

bakarsın yarın görüşürüz tatlım :)

rebeltakipte dedi ki...

Habinos,Habibecim gidicekmisin sende bebek şenliğine bu gün :)

Hamide Tekin ,Aaa ne güzel,belki görürüz birbirimizi :)

duju fashion ,Siz bu gün erkencisiniz galiba ama uzun süre vakit geçirekceseniz mutlaka rastlaşırız :)

Unknown dedi ki...

Rebel'm ben gidemedim şenliğe ama kardeşçiğinin fotoları uzuun uzun inceledim :) çok güzel geçmiş belli ki, sene inşallah beraber gideriz...


http://betwinus.blogspot.com/

AskinAy dedi ki...

vallahi oralarda olupta katilmayi bende cok isterdim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...