28 Haziran 2011 Salı

Tatile Gidiyorum / Kısa Bir Ara

Bu gün tüm yıl boyu dört gözle beklediğim denizle buluşma vaktim geldi,oooleyyy sonunda tatile gidiyorum.10 gün boyunca sizlerden ve blogumdan ayrı kalacağım ama sonunda sabırsızlıkla kavuşmayı beklediğim masmavi denizle hasretimi dindireceğim.Yazmayı ve paylaşmayı çok özleyeceğim ama şuanda kendimi Bodrum'un tertemiz ve buz gibi sularına bırakıp, bol bol dinlenmeyi düşlüyorum.

Tüm yıl boyu minik kızımla çok yoruldum,artık güzel bir tatili hak ettim doğrusu.Tatilde sizler için bol bol kombin fotoğraflayıp,döndüğümde paylaşmayı umut ediyorum.

Hatta belki tatilde fırsat bulursam twitterdan canlı canlı fotoğraf paylaşımı yaparım belli mi olur :)Hala takibe almadıysanız buradan twitter hesabıma ulaşabilirsiniz.

Geçen yıl ki tatilimden kalma fotoğraflarla yazımı bitiriyorum.2. fotoğrafı da Bodrum kalesinden çekmiştim,deniz o kadar güzel görünüyor ki sizlerle de paylaşmak istedim.

Görüşmek üzere,beni özleyinnn :)

31 yorum:

mrtha dedi ki...

iyi tatiller tatlım :))

AyçA dedi ki...

Rebelcim iyi tatiller hayatım bol bol dinlen minik kızınla:)) bol bol tatil kombinleri bekliyorum bitanem sen den çok öpüyorum seni sabırsızlıkla dönmeni bekliycem:)))

rebeltakipte dedi ki...

Gök, Teşekkür ederim canımm :)

aychi ,Teşekkür ederim tatlım,blog için fotoğraf çekmeyi ihmal etmiycem tabi,umarım döndüğümde içime sinen kombin fotoğrafları olur da paylaşırım sizlerle :)

Wear A Smile! dedi ki...

iyi tatiller canım, bodrum'un serin sularında benim için de 3-5 kulaç atar mısın rica etsem?? :))
ben gittiğimde hava çok bozmuştu, orada hiç yüzemeden geldim :(

fotoğraflar çok güzelmiş.. elbise yakışıyormuş sana tatlım, artık tatilde bol bol giyer ve çekersin bizim için ;)

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

wear a smile!, aaa yüzerim tabii,gittiğinde havanın kötü olmasına üzüldüm,gerçi şimdi karanlık gökyüzü postunu hatırladım,hava bozmuştu gittiğinde.Umarım bu hafta iyi olur hava da bol bol yüzüp stres atarım :)

tatilde elbise en pratiği oluyor,bakalım bende o niyetteyim :)

Ezginin Günlüğü dedi ki...

iyi tatiller canımmm :)

coco-jelly dedi ki...

ohhhhh sefan olsun iyi tatiller şekerim mucuks:)

alice dedi ki...

iyi tatilleer bizim yerimize de gez bol bool =)

shoe devotee dedi ki...

Çok güzel bir tatil geçirmeni diliyorum. :) Benim yerime de bol bol eğlen.

rebeltakipte dedi ki...

'Ezginin Günlüğü', teşekkür ederim canımm :)

coco-jelly, teşekkür ederim tatlımm :)

alice, teşekkür ederim, bol bol yüzmek ilk planım :)

shoe devotee, teşekkür ederim canım,umarım güzel bir tatil olur :)

Unknown dedi ki...

Beautiful place!!
Your hair is so beautiful!!

xoxo from Spain
http://myshowroombyp.blogspot.com/

Did Dans La Mode dedi ki...

İyi tatiller tatlımmm tadını çıkar öpüyorum çok :)

fashionwise dedi ki...

great outfit ! make me long for vacation !!!
wanna follow each other ? I'm already following you..

have you seen my latest post ?
http://v-fashionwise.blogspot.com/

rebeltakipte dedi ki...

P! ,thank you so much :)

Did Dans La Mode , çok teşekkür ederim :)

fashionwise ,thank you ,im coming to your blog right now :)

SvGLove dedi ki...

Iyi eglenceler, dinlenceler canim;)

duju dedi ki...

iyi tatiller hayatım.. tadını çıkart, iyi dinlen.. güzel güzel fotoğraflar çek ve postlarını ihmal etme :))

kocaman öpüyorum
duju

fashiONözge dedi ki...

ayy canımıniçiii çok sevindim senin adınaa :))yuppieeee iyi tatiller olsun size..bolbol resim çek ama merakta bırakma bizi:)ama ben yorumlarını da çok özleyeceğim yaaa :(neyse tatilden döndüğünde telafi edersin değil canımmm :))

sevda s. dedi ki...

Ohh, deniz kum güneş daha ne olsun ki. tadını çıkar, iyi tatiller :)

rebeltakipte dedi ki...

SvGLove, çok teşekkür ederim canım :)

dujucum teşekkür ederim,artık tatil dönüşü postları artırıp arayı kapatırım :)

fashiONözge ,canım çok teşekkür ederim,bende özlicem seni tatlım.döndüğümde sevdiğim blogları tek tek gezip telafi edicem,öpüyorum kocaman özgecim :)

sevda s., çok teşekkür ederim :)

samecookiesdifferent dedi ki...

the pictures look great, especially love the ''beach'' :D
share the feeling
visit <3
www.samecookiesdifferent.blogspot.com

Yasemin dedi ki...

Iyi tatiller canim, iyice dinlen. Ben de tatil istiyorummmm!

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

sana da iyi tatiller canım, bugün kaçıncı bloggera iyi tatilller dedim:) gidin güzel güzel yanın yüzün dinlenin tatil yapın... ben de 11inde gideceğim iple çekiyoruuum

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

İyi yolculuklar cnm, tadını cıkar ve bol fotoğraf cek, bekliyoruz donusunu...

Sıla Yılmaz dedi ki...

İşte bunu söylemeyecektin bana :)))

İyi tatiller.. :)

Seda Maç dedi ki...

iyi tatiller balıııııııııııııııım bende istiyorum inşallah bende gidebilicem önümüzde günlerde bol bol yerimeize bronzlaş yüz yüz gel muuuacx rebelime ve bebekine

Gülsah ♥ dedi ki...

Sana dinlendirici ve cooook eglenceli bir tatil diliyorum canim, umarimm cok güzel gecer :-) Her saniyenin keyfini cikar
kocaman öpüyorummmmm canim


http://guelsah87.blogspot.com

Adsız dedi ki...

görüşürüz..iyi tatiller =)

civciv dedi ki...

bebegim iyi tatiller diliyorum sana :)

güzelce dinlen ve keyfini cikart <3


öptüm seni
civciv

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ah Rebel'cim yaa, bi denk gelemedik ya Bodrum da.. Neyse bir dahaki sefere artık. Havalar düzelmiş orada aldığım haberlere göre. Umarım çok güzel geçiyordur tatilin. Öpüyorum çok, Bodrum a söyle, bensiz uslu dursun,, aklım kalır sonra :)

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Tatlım ben koşturmacadan ancak yorum yazabiliyorum dönmen yakın neredeyse :)) ama sen dönünce ben gitmiş olacağım o yüzden kocamaaan öpüyorum ve tatilin inşallah çok çok güzel geçiyordur fıstık kızın ve kardeşinle birlikte bol bol yüzüp eğleniyorsunuz güzelim :) yeşil elbisenin bronz tende duruşunu da çok beğendim dönünce bol fotolu postlar istiyoruz güzelim ;))



http://betwinus.blogspot.com/

rebeltakipte dedi ki...

samecookiesdifferent ,thank you

Lulu ,teşekkür ederim en kısa zamanda sende gidersin umarım :)

Hamide Tekin ,tatile gitmene az kalmış canım,sana da iyi tatiller şimdiden :)

Aysun Karaalioğlu, teşekkür ederim,tatilin sonlarına geliyorum artık

Siu, teşekkür ederim :)

Rococosh ,teşekkür ederim canım, en kısa zamanda sende gidebilirsin umarım,öptm tatlım :)

Gülsah ♥ ,çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için,şimdilik herşey yolunda :)

Habinos, teşekkür ederim canım :)

civciv, canım çok teşekkür ederim :)

deniz saatçioğlu ,evet havalar düzeldi hatta o kadar sıcakki güneşin altında durulmuyor.bir denk gelemedik bodrumda artık istanbulda görüşürüz umarım :)

BeTwin Us, çok teşekkür ederim Giz'im güzel dileklerin için.sen bu aralar büyük bir koşuşturmacadasın tabii,anladığım kadarıyla düğün bu haftasonu,sana şimdiden ömür boyu mutluluklar diliyorum canım benimm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...