3 Haziran 2011 Cuma

Tatil Alışverişi : Bikini ve Mayo

Haziran ayının ilk günlerini yaşarken,sonunda yaz geldi diye sevinen bizler, tatil planlarını yapmaya hatta yapılan planları uygulayıp bütün yılın yorgunluğunu atacağı harika tatillere gitmeye başladı bile.

Bende henüz benim gibi tatile gitmemiş ama yakın zamanda tatil düşünenler için bavulumuzda bizi tatilde harika hissettirecek parçaları nerelerden buluruz,hangi mağazada alınacak neler var sorusuna az da olsa yardımcı olmak istedim.

Bavulumuzdaki en gözde parçalarımız,tatilimizin olmazsa olmazları,plajları feth edeceğimiz bikini ve mayo modellerinden başlıyorum tatil alışverişi yazı dizime.İşte mağazalarda bulabileceğiniz bazı modeller, umarım  beğenirsiniz.

Koton


H&M


ZARA


PENTİ


KOM


Bunlar benim internetten bulup beğendiklerim,daha fazla model için mağazalara bakabilirsiniz.Herkese iyi alışverişler :)

12 yorum:

shoe devotee dedi ki...

Koton'un mor mayosuna bayıldım. :)

fashiONözge dedi ki...

aaaayyy canımıniçii yine harika bir post olmuşş:))şimdi gitsem 4 bikini alırım cok fena gaza geldiimm:))

BÜTÜ dedi ki...

insanda hemen yarin tatile gitme istegi uyandiriyor,h&m bikinileri cok tatli

AyçA dedi ki...

aralarından en çok kotonun bikini ve mayolarını beğendim rebelcim:)) hemen bir kotona bakıcam zaten indirimde varmış:))

AskinAy dedi ki...

Harikalar!!H@m dekiler ve özelliklede kom'daki sari olani cok güzel...
Simdi kumsalda olmak vardi:)

Adsız dedi ki...

kotondaki son bikini çok güzel:)

Giz dedi ki...

Rebel'm ne güzel derlemişsin bakınca hemen kararımı verdim :) Bu sezon kesinlikle Koton ve H&M'e bakacağım, renkleri cıvıl cıvıl modellerinin kesimi de çok güzel. Straplezlilerde bir sürü model olmasına da ayrı mutlu oldum tatlım :))))

Unknown dedi ki...

koton ve h&m olanlara bayıldımmm

Nameless dedi ki...

oof en zor alısveris bu benim için :S

SoulBodyPause dedi ki...

koton ve h&m in bikinileri çok güzel, bir de zara nın pembiş olanı :)

Followupfashion dedi ki...

Bir bikini daha almam lazım tam benlik bir post olmuş=)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

offf benim de bikini almam lazııım bu çok yararlı bi post olmuş... bu mağazaların hepsine bi bakayım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...