24 Haziran 2011 Cuma

Kemerlerimizi İkileyelim

Elbise ve pantolonlarımızın vazgeçilmezleri olan kemerler, artık bluzlerimizinde ayrılmaz bir parçası.Kıyafette en sevdiğim aksesuar olan kemerler,bu yıl her renkte bulabilmemiz sebebiyle benim favorim.Peki bu sezonun kemer trendi ne mi diyorsunuz,geçen yıl başlayan ve bu yılda sıklıkla görmeye başladığımız ikili kemerler,ister aynı kemer iki kere dolansın,ister farklı iki kemer kombinlensin fark etmez,yeter ki kemerlerimiz ikilensin :)

Gelin şimdi bu sene podyumlarda esen kemer modellerine bir bakalım.

10 yorum:

sevda s. dedi ki...

Özellikle renkli olanları, kırmızılar, pembeler, yeşilleri çok beğeniyorum.

Unknown dedi ki...

Rebel'm gelecek trendleri ilk seninle takip ediyorum fıstığım :)) kemer modası beni çok sevindirdi kıyafetlere apayrı bir hava katıyor, hele iki kat dolananlar favorim :)) bir de eskiden kemerler ayakkabı ya da çanta ile bir örnek olurdu,şimdi onlardan bağımsız rengarenk bir aksesuar olarak da kullanılıyor :))


http://betwinus.blogspot.com/

Ezginin Günlüğü dedi ki...

benimde vazgeçilmezim :) Aklıms gelen her şeyde kullanıyorum :)

www.esraezgiyaman.blogspot.com

Nilgün Komar dedi ki...

çok severim ben ikili kemer takmayı! hele iki farklı renk olursa çok daha güzel oluyor

Followupfashion dedi ki...

Yüksek belli eteklere çift kemer çok yakışıyor,Elbiselerde de güzel duruyor o zaman bize de alıp takmak düşüyor=)

вaвie mansou dedi ki...

Nice !

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy hakikaten çok hoş duruyor ya böyle spor ve country tarzı karışımı gayet başarılı :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Çook sevdim hadi gidip kemer alalım :)

augustalolita dedi ki...

these are such wonderful looks!! love them all <3

Modagrafya dedi ki...

kemerlerin bu yaz moda olmaları çok güzel bir olay. yaz sıcağında beli terletiyor ama ne yapalım şıklık adına katlanılacak:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...