16 Haziran 2011 Perşembe

Jennifer Lopez İş Başında

Jenifer Lopez'i son günlerde sık sık basında görmeye başladık,albüm promosyonu için Londra ve Fransa'da vakit geçiren Jennifer'ın oldukça çalıştığı bir gerçek.

Peki albüm promosyonu süresince neler giymiş merak ediyormusunuz?Eğer cevabınız evet ise o zaman bu post benim gibi Jennifer hayranları için gelsin.Jennifer Lopez son günlerde nasıl çıkmış hayranlarının karşısına bir göz atalım şimdi.


İlk olarak Paris de ne giydiğiyle başlayalım.İncilerle işle uzun kollu ve mini beyaz bir elbise tercih eden Jennifer,çanta ve ayakkabısıyla da uyum içinde görünüyor.


Jennifer Lopez'in sıkı takipçileri açık renk elbiseleri sık sık tercih ettiğini bilir.Londra'da da bir başka beyaz elbiseyle görüyoruz kendisini.Hervé Léger by Max Azria Sonbahar 2011 koleksiyonundan seçtiği beyaz bandaj elbisesini, Christian Louboutin ayakkabılarıyla tamamlamış.Elindeki metalik çantası da elbisesiyle uyumlu görünüyor.


Jennifer Lopez bu kez de Londra'da katıldığı bir radyo programı çıkışında takılmış objektiflere.Bol renkli ve desenli Emilio Pucci elbisesini çok beğensemde, giydiği çizme ve çantayı yakıştıramadım ben .Belki önü açık bir bootie ve dikdörtgen bir clutch ile daha hoş görünürdü.


Londra'da Capital Radio'nun düzenlediği etkinliğe,Jennifer baştan ayağa yılan derilerine bürünerek katılmış.Hem çizme hem ayakkabıda yılan derisi bana göre oldukça fazla olmuş,keşke dada sade bir ayakkabı tercih etseymiş.Jennifer'ın elbisesi Chloe, çizmeleri ise Christian Louboutin.


Londra'da ki otelinden çıkarken görüntülenen Jennifer'ı bu kez siyahlar içinde görüyoruz.Nude ve siyah renkli Nicholas Kirkwood ayakkabıları çok hoş görünüyor.Jennifer'a bu saç modeli de kesinlike çok yakışıyor.Püskülü bluzundan,saçına Jennifer'ı çok beğendim ben.



10 yorum:

modanna dedi ki...

jlo belki de en güzel giyinen kadınlardan birisi her ne kadar klasik çizgilere takılıp kalmış olsa da...açık söylemek gerekirse baştan aşağı yılan kadın olduğu elbisesinin dışındaki bütün elbiseleri çok güzel...Hele birinci photodaki incili elbiseye bayıldım

Wear A Smile! dedi ki...

ilk elbisesi favorim rebel'cim.. çok değişik ve elegant bir model, çok da iyi taşımış jlo.
yılan derisi baskılı elbise de çok güzel.. dediğin gibi çizme de aynı desen olunca gözü yormuş ama ilk görüşte bir show kostümü olduğunu düşündüm ben bunun, o yüzden çok da yadırgamadım.
pucci elbisenin altındaki çizmeler korkunç duruyor gerçekten,yani hem elbiseyi hem kendini harcamış orada bence :P

yazdığın yorumları da çok yerinde buldum tatlım, hepsine katılıyorum :)

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ilk kıyafetten başka beğendiğim olmadı ne yazıkki :) ama hatun harika :)

fashiONözge dedi ki...

ayy son foto harika çıksaymışş:)

Adsız dedi ki...

ilk iki elbiseye bayıldım..beyaz ve dar elbise çok yakışıyor kadına wowowoaow =)

Followupfashion dedi ki...

Londra'da Capital Radioya giydiği kıyafet hariç hepsini beğendim.JLo hep güzel;)

Stil Direktoru dedi ki...

jlo asla out olmaz resmen idol bence herkes örnek almalı giyiminden işine yuvasına kadar...

pembe fiyonk dedi ki...

bu kadın bence giyinmesini biliyor.bazen arada tutturamasa da :) genel olarak bu işi biliyor :D

Giz dedi ki...

Rebel'm JLo'nun ilk karedeki elbisesine ba-yıl-dım! :) incilerle kaplı elbise muazzam gözüküyor, nude ayakkabı ve clutch da bu kadar tamamlar! Hemen ikinci karedeki elbisesi hatalı bence, bu kadar dar ve uzun bir elbise vücudunu olduğundan kalın göstermiş, ayakkabılar da aşırı sivri uçlu :// diğerlerinde de yılan derisi altına çizme boğmuş, pucci elbiseye de çizme ne alaka hem de bu mevsimde? bootie dediğin gibi süper bir seçim olurdu tatlım gerçekten. Bütün olarak bakıldığında tarzı ve latin havası oldukça güzel bence :)

mine dedi ki...

ya o değilde pilatform giymek istiyorum ben de ama imkansız bu kiloyla böööögghhhh
: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...