6 Haziran 2011 Pazartesi

Elle Degisi Haziran Ayı Stil Adayıyım :)

Herkese İyi Akşamlar :)

Geçen ay fashionözge bloğunun sahibesi canım Özgemden Elle stil yarışmasını hepimiz duymuştuk öyle değil mi?Bilmeyenler için söyleyeyim geçen ayın kazananı Özge olmuştu,bir kez daha buradan da tebrik ediyorum onu.Elle dergisi internet sitesi üzerinden her ay, ayın stili adlı bir yarışma düzenliyor ve eklenen fotoğraflar oylanıyor.

Ben de bu ay ki adaylardan biriyim ve beni desteklemek isterseniz,eklemiş olduğum Elle Ayın Stili linkini tıklayıp,direk oyunuzu kullabilirsiniz.

Şimdiden vakit ayıracak olan herkese teşekkür ederim :)

13 yorum:

fashiONözge dedi ki...

aaaa baslığı görür görmez okadar sevindim kiiii:)yazını okuyunca daha da sevindim,inanılmaz mutlu ettin beni Senemmm:))
yuppiieee hemen canımıniçine oy veriyoruuummm:))

rebeltakipte dedi ki...

Teşekkür ederim Özgecim desteğin için, canım benimmm :)

Followupfashion dedi ki...

Hep destek tam destek;)5 puan=)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

hemmmmeeennn oyluyorum canııım, inşallah bu sefer de yabancıya gitmez ödül :D

mrtha dedi ki...

canım hemen kullanıyım oyumu tam destek ,hep destek hehe:))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

basarılar...

rebeltakipte dedi ki...

Followupfashion ,teşekkür ederim Didocum :))

Hamide Tekin ,teşekkürler tatlım,inşallah :)

Gökcüm canım teşekkür ederim desteğin için,öpüyorum kocaman :)

Aysun Karaalioğlu ,teşekkürler :)

Giz dedi ki...

Tatlım ben bu kıyafeti bir yerden hatırlıyorum :) canım benim o gün de çok güzeldim, hemen pamuk eller klavyeye ve rebel'me oya :)) inşallah kazanırsın canım :))

rebeltakipte dedi ki...

Giz'im canım çok teşekkür ederim desteğin ve güzel sözlerin için :))

Seda Maç dedi ki...

oyumu verdim tabiki rebelime ama dayanamayıp ecem e de verdim ikiniz aynı anda nie katıldınız :D bir sonraki ay katılasımı getirttiniz heheh

rebeltakipte dedi ki...

bir sonraki ayda seni oylarız canım o halde :)
ben bilmiyordum canım eceminde aday olduğunu başvurmadan önce

Gülsah ♥ dedi ki...

Canim umarim kazanirsin :-)) Oyum sana
öpüyorummm

http://guelsah87.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

Gülsah ♥ ,çok teşekkür ederim canım desteğin için :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...