21 Haziran 2011 Salı

Christian Louboutin Sonbahar 2011 Lookbook

Christian Louboutin Sonbahar 2011 koleksiyonu için yeni lookbook'unu hazırlarken klasik tablolardan ilham almış ve ortaya zevkle bakıp,incelenecek harika sonuçlar çıkmış.

Christian Louboutin ayakkabılar her sezon ünlülerin ilk tercihi oluyor,göz alıcı modeller insanın aklında kalıyor.Ama doğruyu söylemek gerekirse her koleksiyon döneminde ayakkabıdan çok acaba nasıl bir lookbook gelicek diye bekliyorum ben,bu defa da harika fotoğraflar görünce hemen sizlerle paylaşmak istedim.Bakalım sizde benim gibi beğenecek misiniz?


Görseller: 6irly6irl

10 yorum:

civciv dedi ki...

cok ucuk bir koleksiyon olmus rebelcim :) tanitimi da bir okadar ucuK :D :D :D

öptüm seni

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

vuuuvv çok ilginç bi koleksiyon ve tanıtımmış,sevdim :)

AyçA dedi ki...

lansmanı çok güzel ve ilginç olmuş bence:))tasarımlar zaten süper mor ayakkabı favorim:)))

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim, ilk ayakkabiyi hiç beyenmedim ... Ikincisini daha çok sevdim, klasik, her$eyle gider. Digerlerine gelince, çok $iklar ama tabi çok özel davetlerde, gecelerde anca kullanilir.

Fiyatlarini hiç sormuyorum ! ;)

Öpüldün

duju dedi ki...

wow, harika bir reklam olmuş, çok iddalı ve yaratıcı yine... özellikle mor favorim....

öptüm
duju

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Bayildim bu resimlere!
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Followupfashion dedi ki...

Zımbalı olanı beğendim,fotoğraflar güzel olmuş;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Son zamanlardaki en favori çekimlerimden.. :)

mine dedi ki...

hııım : )

Unknown dedi ki...

Koleksiyonun güzelliğinden çok çekimdeki yaratıcılığa hayran kaldım! :) her ayakkabı için tasarlanan konsept o kadar uyumlu ki ayakkabı eğreti durmuyor tersine o tablo ile müthiş bir uyum içinde bayıldım! :)


http://www.betwinus.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...