8 Haziran 2011 Çarşamba

CFDA Moda Ödüllerinde Neler Giyildi?

Lady Gaga'dan Jessica Alba'ya bir çok ünlünün katıldığı moda ödüllerinde renk renk giysiler çoğunlukta olsa da siyah ve beyazdan vazgeçemeyenler de yok değil.

Lady Gaga'nın her zamanki gibi farklı tarzıyla katıldığı gecede, hangi ünlü ne giymiş bir göz atalım ne dersiniz?

Liv Tyler

Jessica Alba

Ashley Greene

 Emmanuelle Chrique

Chanel Ima

Ashley ve Mary-Kate Olsen

Karolina Kurkova

Kathy Griffin

Lady Gaga

Lucy Liu

 Marcia Cross

Miranda Kerr

 Chloe Sevigny

Görseller:Zimbio

15 yorum:

fashiONözge dedi ki...

chanel iman ve miranda kerr harikaaaa:)

Followupfashion dedi ki...

Ünlüler neon trendini çok sevmiş anlaşılan.

Jessica çok şeker olmuş,elbisenin renklerini sevdim.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

tartışmasız miranda kerr diyorum :)

Unknown dedi ki...

Rebel'm ünlülerin stillerini takip etmek seninle bağımlılık oldu bende inanılmaz keyif alıyorum :)) tek tek inceledim resimleri Emmanuelle Chrique ve Chanel Ima'ya bayıldım. Olsen ikizleri özzellikle kendilerine büyük gelen kıyafetleri tercih ediyorlar sanırım. Ne olmuş ne olmamış diyebiliyorum kıyafetleri için. Lady Gaga her zamanki gibi korkunç, Miranda Kerr ise muhteşem ve ötesi :)))


http://betwinus.blogspot.com/

AyçA dedi ki...

Emmanuelle Chrique elbisesinin rengini çok beğendim:))onun haricinde Jessica Albanın da elbisesi çok tatlı turuncu ve mor uyumunu çok seviyorum:))

Wear A Smile! dedi ki...

chanel iman'dan gözlerimi alamıyorum!!!
aman yarebbi, bir içim su olmuş.. :)

miranda kerr çok atletik, onu da beğendim. marcia cross'u çok iddialı buldum, tam abba olmuş :)
ashley green'in elbisesi zara'dan herhalde, gayet günlük, ofis elbisesi gibi geldi bana..
karolina'nın kapüşonu da ne gereksiz!
lucy liu çok zarif, lady gaga'nın tuğlasına çok güldüm :))

çok güzel resimler seçmşsin yine rebelcim, sen de olmasan benim bu event'lerden hiç haberim olmuyor walla ;)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

mrtha dedi ki...

Liv Tyler'ın elbisesinin desenini çok beğendim :) ve Miranda Kerr cok güzel görünüyor :)

! the Fleurs dedi ki...

sende hosgeldin bloguma-cok sevindim :)
Jessica Albanin elbisesine ve Olsen Ikizlerin Cantalarina bayildim!

♥ bouquetdefleurs

Un peu de tenue ! dedi ki...

Jessica Albanin tarzini çok begeniyorum, hamileyken bile hep $ik kaliyor ^^

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Ne guzel bir post.
Ashley Greene'in elbisesi cok tatli.
Lucy'nin elbisesi tam barbie balo elbisesi.
Chloe'ninki cok chic olmus.

sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

AskinAy dedi ki...

özelliklede rekler cok ilgimi cekti,cok güzel...

deniz saatçioğlu dedi ki...

Chanel Iman ın turkuaz elbisesine asik oldum resmen. Harika.

Rebel'cim, tesekkur ederim yazdigin yorum icin, cok sevindim boyle dusunmene inan, mutlu ettin beni cok. Bu gazla gunde iki kıyafet postu yaparım artık bundan sonra :))
Sevgiler

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

New York Lover D. dedi ki...

Liv Tyler ve Miranda Kerr çok hoş görünüyor :)

newyorklover-d.blogspot.com

civciv dedi ki...

sari elbiseye bayildim .. harika birseye benziyooo :D

lucy´nin üzerindeki de muhtesem..

resimleri bizimle paylastigin icin cok tskler tatlim..

iyi hafta sonlari
civciv

Adsız dedi ki...

chanel iman ne güzel öyle ya,renge aşık oldum :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...