20 Haziran 2011 Pazartesi

Cameron Diaz Geri Döndü

Cameron Diaz,yeni filmi ''Bad Teacher'' için şehir şehir,ülke ülke gezmeye başladı.Filminin galaları için sürekli koşturma halinde olan Cameron, bu süre boyunca neler giymiş öğrenmek istemisiniz?

Eğer cevabınız evet ise,Cameron'u özleyenler için bol fotoğraflı bir post karşınızda :)

Cameron Diaz 'Bad Teacher' Moskova Prömiyerine giderken, Emilio Pucci imzalı parlak payetlerle işli bir elbise giymeyi tercih etmiş ve elbisesini siyah Lanvin ayakkabıları ile tamamlamış.

Cameron Diaz,Moskova fotoğraf çekimine J Brand skinny jean ve Chanel kenarları işli ceketiyle katılmış.Kombinini de Casadei ayakkabılarıyla renklendirmiş.

Sabah, Adlon otel Berlin'de fotoğraf çekimi için poz veren Cameron Diaz, Akris'in bahar koleksiyonundan bebek mavisi bir elbise tercih etmiş ve elbisesini Sergio Rossi sandaletleriyle tamamlamış.Kahve tonlarda seçtiği kemer ve ayakkabı ,mavi elbise ile çok hoş durmuş. 
  
Cameron Diaz,filminin Berlin prömiyerine ise Akris'in sonbahar koleksiyonundan siyah bir jumpsuit ile katılmış.

Bad Teacher Londra fotoğraf çekiminde Cameron Diaz, siyah ve beyaz uyumundan faydalanmış ve yarım kollu siyah bluz ve beyaz pantolonunu gene siyah bir ayakkabıyla tamamlamış.

Madrid'e fotoğraf çekimi için giden Cameron,beyaz kısa tulumunu blazer ve kemeriyle renklendirip,Sergio Rossi sandaletleriyle tamamlamış.

Peki bu kombinlerden sizin favoriniz hangisi oldu?

11 yorum:

mine dedi ki...

çok hoş bir kadın

Wear A Smile! dedi ki...

HEPSİ!!! :)

gerçekten seçemedim rebel'cim, her bir parçayı ayrı ayrı beğendim, bomba gibi dönmüş cameron!


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Tarzı olan, giydiğini yakıştıran kadınlardan. Seviyorum :)

duju dedi ki...

BAYILIYORUM bu bayana, eşimde aynı şekilde :) Gülüşü yeterli zaten... bütün parçalar bir birinden güzel, zaten kendi güzel :))

öpüyorum
duju

shoe devotee dedi ki...

Kendisine karşı inanılmaz bir antipatim vardır ama tarzını beğeniyorum. :)

coco-jelly dedi ki...

3.benim tarzım:)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

taş gibi hatun ya, bizleri cebinden çıkarır sanki :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Gerçekten de geri dönmüş!

Ben hepsini beğendim.. Sade ve şık herzaman ki gibi!

fashiONözge dedi ki...

vayy vucut taşş olunca ne giyse harika durmuş,bayıldım vallaaa:)

Giz dedi ki...

Tatlım ben Cameron Diaz'ı hep zarif bulmuşumdur ama bu fotolarda daha bir güzel sanki, yıllar tersine etki ediyor gibi :)) En çok Emilio Puccu ve bebek mavisi elbiseleri beğendim ben :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Birinci favorim, bu hatun hep favorim zaten :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...