3 Haziran 2011 Cuma

Basketbol Severlere Güzel Bir Haberim Var

Her post hanımlara yönelik hani bize diyen basket sever beyler için geliyor bu postum,

Dünyanın En Hafif Basketbol Ayakkabısı adidas adizero CrazyLight

adidas, NBA’in 2011 en değerli oyuncusu seçilen Derrick Rose ve basketbolun diğer yıldız oyuncuları için tasarladığı, sadece 278 gram ağırlığı ile dünyanın en hafif basketbol ayakkabısı olan adizero CrazyLight’ı, basketbol tutkunlarının beğenisine sunuyor.

Chicago Bulls’un yıldız oyuncusu Derrick Rose hafif ayakkabıların bir sporcuyu daha hızlı yaptığını ve hızın basketbol sahasında önemli olduğunu belirterek, sözlerine şöyle devam ediyor: “adizero CrazyLight şimdiye kadar giydiğim en hafif basketbol ayakkabısı ve şüphesiz sahada daha hızlı olmamı sağlayacak. ‘’

Tüm basket oynamayı severlere sesleniyorum,gidip bu hafif mi hafif,tasarımı şık ayakkabıları deneyin mutlaka :)





5 yorum:

mine dedi ki...

: ) güzelmiş aman zaten beylersiz zaman geçmiyor buralarda da olmayıversinler : )P

Wear A Smile! dedi ki...

ay bunlar kocaman! :-o

tatlım sana "one lovely blogger award" verdim, detayları son postumda :)

öpüyorum seni çok, iyi haftasonları..

ps: aysstyle'a baktın mı? bebek'e gidiyoruz ctsi, bekleriz ;)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

aysun dedi ki...

Sİyah olanına bayıldım haa...Rebel bence de erkeklerede hitab etmekle en iyisini yapmışsın ...

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Guzel bir post.
O mavi renk cok ilgi cekici.

Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Adsız dedi ki...

renklerini beğendim =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...