7 Mayıs 2011 Cumartesi

Bu Sene Örgü Saç Çok Moda

Ünlülerin galalarda,açılış ve davetler de son zamanlarda sık sık saçlarında örgü modelleri kullandığını görüyoruz.En son MET galasında Rihanna da saçları yandan upuzun şekilde örgülü katılmıştı geceye.Örülerek toplanmış dağınık topuz ve salaş şekilde yarısı örülmüş modeller benim daha çok hoşuma gidiyor doğrusu.

Şimdi ünlülerin yaptığı örgülü saç modellerine bakalım,ne modeller varmış bize göre seçelim içlerinden ne dersiniz :) 


Son olarak da geçtiğimiz günlerde düzenlenen bir defilden örgü saç modeli,aslında saçdan daha çok sırtına çizilen desenleri beğendiğimden sizlerle paylaşmak istedim :)

13 yorum:

alice dedi ki...

süper konu süper modeller :D ben de şu an tam bu konuyla ilgili post hazırlıyodum görünce çok şaşırdımm =)

What's Next dedi ki...

leona lewis, rihanna ve blake lively'nin soldaki örügüsüne bayıldıım :)

Nora dedi ki...

çok çok güzel modeller bizm kendimzn yapabileceği şeyler mi bnlar acaba ? hem doğal hem şık görünüyor.

rebeltakipte dedi ki...

alice ,evet bu aralar sık sık etrafımızda görünce, bloğa not düşmezsek olmaz tabii :)

What's Next ,leona lewis'in modelini bende çok beğendim hem dağınık, hem şık :)

Nora ,ben kendi başıma malesef düz örgüyle,balık sırtından öteye gidemedim.arkadan toplanan farklı modeller için bana bir yardımcı şart :)

Adsız dedi ki...

rebelimm bu modeller süper =) çok beğendim ...benimde aklımda bir model var...pazartesine =)
çok teşekkürler post için . ama ben saçımı öremiyorum =)

civciv dedi ki...

rebelim senden yine harika bir post :) ellerine saglik..

cokkk begeniyorum örgülü saclari, maalesef benim bu konuda el becerim yok !! keske böyle örebilsem ...


kuaförde ördürmek lagzim :D

öptüm cnm

Mary dedi ki...

Rihanna was so pretty!

Wear A Smile! dedi ki...

ben taktım zaten biliyorsun, artık saçımı açık bırakamıyorum! :)))
sarah michelle galler'ın modelini çok beğendim, çıktı alıp götürücem kuaföre bir dahakine :)
öptüm canım!


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Rebel'm bu örgüleri bölük pörçük etrafta görüyordum ne iyi etmişsin de böyle bir post ile bir araya toplamışsın :)) Ben en çok Diane Kruger'ın örgüsünü beğendim çok doğal duruyor Ashley Olsen (diğeri de olabilir :p) da 2. favorim canım :))


http://betwinus.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

harika. coook güzel resimler ;)))

rebeltakipte dedi ki...

habinos ,evet canım tek başına yapması çok zor

civcivcim bende çok kıskanıyorum kendi kendine ne örgü modeller yapanlar var,hayretle bakıyorum sadece :)

Mary ,i like her too

wear a smile! ,evet ama çok yakışıyor sana örgü :)sarah michelle'nin saçını bende çok beğendim ama kuaföre anlatmak için modeli göstermek lazım doğru :)

BeTwin Us, Giz'im bende tam emin olamadım mary kate mi ashley mi :)ama bende çok beğendim o modeli :)I

dressed to please, beğenmene çok sevindim :)

ALEV dedi ki...

hepsi birbirinden guzel denemek lazim :) tskler paylasim icin..

fashiONözge dedi ki...

aaa harika bu modeller bayıldım,hemen bu postu not alayım ihtiyacım olur nasılsa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...