1 Nisan 2011 Cuma

İstiklal Caddesi’nde “all adidas” Coşkusu

Adidas, 16 Mart itibariyle dünya çapında başlattığı tarihindeki en büyük marka kampanyası “all adidas” kapsamında geçtiğimiz hafta sonu Beyoğlu İstiklal Caddesi’ni dans gösterileri ile renklendirdi. Cumartesi günü saat 19.00’dan itibaren adidas Beyoğlu Performance ve Originals mağazaları hattı boyunca caddede sürpriz bir şekilde ortaya çıkan adidas dansçıları ve mankenleri, 4’er dakikalık gösterilerle yüzlerce kişiye, all adidas coşkusunu yaşattı.

All adidas kampanyası ile, adidas Sport Performance, adidas Originals ve adidas Sport Style alt markaları tek bir çatı altında birleşiyor. Sporun, sokağın ve stilin bu tutkulu birlikteliği, futbolun yıldızları Lionel Messi ve David Beckham’dan NBA’in yükselen yeteneği Derrick Rose’a, pop ikonu Katy Perry’den moda ikonu Jeremy Scott’a kadar birçok adidas tutkunu ünlüyü de aynı coşkuyla buluşturuyor.




2 yorum:

Giz dedi ki...

Rebel'cim ben de bu billboardlarda gördüğüm "all katy", "all messi" nedir diyordum aydınlanmış oldum canım :)
Çok başarılı bir kampanya gibi gözüküyor, tam hedef kitlelerine yönelik hoşlarına gidecek ve onları markaya çekecek cinsten. Tarihindeki en büyük kampanya olmasını da ayrı takdir ettim. Bravo Adidas!

sallamacay dedi ki...

vay canına!! insan hani dans eden birilerini görünce içi kıpır kıpır olur omuzları hafiften farkında olmadan oynar ya, ben resimlere bakmakla bile öyle hissettim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...