28 Nisan 2011 Perşembe

Hollywood'da Düzenlenen Etkinliğe Ünlü Yağmuru

Geçtiğimiz gece US Weekly'nin her yıl düzenlediği Hot Hollywood etkinliği vardı.Ünlüler her zaman olduğu gibi en güzel görünmek için çaba sarf ettiler ama kimler bunu başardı,kimler başaramadı gelin hep beraber bir göz atalım,ne dersiniz?

Her davette öne çıkan renk malum siyah,ünlüler risk almak istemedikleri gece mutlaka siyaha bürünüyorlar.Ama gecede renkten korkmayıp bu senenin trendi turuncu ve maviyi tercih edenlerde olmamış değil.

Jessica Simpson'un fazla kilolarından yavaş yavaş kurtuluyor olması çekti dikkatimi en çok,sizce de daha fit görünmüyor mu?

Gecede Whitney port elbise ve ayakkabısıyla benim en beğendiğim isimlerden oldu,peki sizin davette en beğendiğiniz ünlü kim?

Hayden Panettiere

Carmen Electra

Camila Alves

Jessica Simpson

Jessica Szhor

Kat Graham

Paris Hilton

Katy Griffin

Whitney Port

Bruke Burke

Garcelle Beauveis

Dania Ramirez

Odette Yusman

Lauren Conrad

Sara Rue

3 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Whitney Port'un ayakkabılarını beğendim,özellikle rengini;)

civciv dedi ki...

Hayden cok sevimli bir kiz ya :) kombisini tuttum ;)

öptüm canim

Giz dedi ki...

Rebel'im ben en çok Camila Alves'i beğendim. Giydiği elbise saç ve ten rengine çok gitmiş. Katy Griffin neredeyse aynı modeli giymesine rağmen ne kadar sönük taşımş! Hayden'in son zamanlarda tüm giydiklerini beğeniyorum :) Jessica Simpson demode gözüküyor yüzü de eskidi biraz. Kat Graham ise kesinlikle sıradışı!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...