11 Aralık 2010 Cumartesi

Pazartesi kilo verme maratonum başlıyor!!!

Pazartesi günü ,geçen gün de bahsettiğim üzere dengeli beslenmeye ve evde vakit bulabildiğim zamanlarda bir kaç spor hareketi yapmaya kararlıyım.En geç yaza kadar forma girmem lazım,yoksa aldım başımı gidiyorum buna da dur diyecek sadece ve sadece Ben'im :)En çok da patates kızartmasına ve cipse hayır diyebilmeye ihtiyacım var...



Kış geldi artık bebek sahibi her anne gibi dışarı çıkmalarımız artık alışveriş merkezlerine kaldı,bu soğukta sokaklarda gezmek ne mümkün,hava resmen buz gibi bu gün!!!

Evde yapılacak spor hareketlerine bakıyordum,internetten bulduklarımı sizinlede paylaşmak istedim,belki benimle beraber spor yapacaklar vardır :)


Evet ilk hareketimiz:Yukarı itme (Push up.)
Göğüs, omuz, kol hatta karın ve bacak kaslarını bile çalıştırır. Yüzükoyun yere uzanın. Ellerinizi omuzlarınız hizasında açtıktan sonra gövdenizi yukarı doğru kaldırın. İlk günler dizinizi yerden kaldırmadan yapın Kollarınız yeteri kadar güçlendikten sonra dizlerinizi yere değdirmeden yapmaya çalışın.
Evet 2.hareketimiz:Karın kasları için. Yere uzanın, eller başınızın altında olarak gövdenizi doğrultmaya çalışıp karın kaslarınız acıyana kadar durun. Bu hareketi yaparken çeneniz gövdenize değmesin (Arada bir elma olduğunu düşünün.)  
Sıra 3. hareketimizde:Karın çalışsın,gitsin yağlar gelsin kaslar :)
Resimdeki pozisyon alındıktan sonra dizlerimizi karnımıza doğru çekiyoruz ve dümdüz uzatıyoruz.Gene devam edebildiğimiz kadar kendimizi fazla yormadan devam ediyoruz.
Ve son hareketimiz: Gene karın çalıştırıyoruz,şekildeki gibi durup bu defa bacaklarımızı kırıp tek tek gene karnımıza doğru çekiyoruz,yapabildiğimiz kadar devam ediyoruz.

Ehh başlangıç için bu kadar hareket yeter,yavaş yavaş hem süreyi hem de çeşitleri artırırız değil mi :)

Kucak dolusu sevgiler yolluyorum :))  

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...